از دکتر بپرسید
ابلیشن کرایو - پرسش 6748
مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 941 تپش قلب
دکتر پسر من ۲۷سالشه باید ابلیشن روش کرایو انجام بده نوعش فیبریلاسیون دهلیزی هست متاسفانه دکتر زیاد برامون توضیح نداد که به چه صورته چون ما شنیدیم که اگر نزدیک راه اصلی باشه خطرناک هست،اگر اینجوری باشه معمولا چیکار میکنن؟ممکنه با ابلیشن ادرمان نشه؟اگه نشه چیکار میکنن؟ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
میترسه خیلی سخت باشه براش😔😔
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
انشالله همیشه سلامت باشید در پناه حق تعالی🌹🌹🌹
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)