از دکتر بپرسید

ابلیشن کرایو - پرسش 6748

  • تصویر کاربر مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 941 تپش قلب
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر
    دکتر پسر من ۲۷سالشه باید ابلیشن روش کرایو انجام بده نوعش فیبریلاسیون دهلیزی هست متاسفانه دکتر زیاد برامون توضیح نداد که به چه صورته چون ما شنیدیم که اگر نزدیک راه اصلی باشه خطرناک هست،اگر اینجوری باشه معمولا چیکار میکنن؟ممکنه با ابلیشن ادرمان نشه؟اگه نشه چیکار میکنن؟ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر ارتباطی با راه اصلی انتقال جریان الکتریکی قلب ندارد و روش انجام شبیه انژیوگرافی و از طریق کشاله ران راست و در حین انجام آن بیمار خوابانده می‌شود. احتمال عود بعد از ابلیشن وجود دارد که در روش کرایو این احتمال کمتر است تا روش RF
    2. تصویر کاربر مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      آهان متوجه شدم ممنونم دکتر ازینکه پاسخ دادین،دکتر حین عمل چیزی حس میکنن؟ درد یا سوزشی چیزی؟چون پسرم خیلی استرس داره و
      میترسه خیلی سخت باشه براش😔😔
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر با تزریق دارو بیمار خوابانده می‌شود
    4. تصویر کاربر مریم جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ممنونم دکتر خیلی خیلی لطف کردید
      انشالله همیشه سلامت باشید در پناه حق تعالی🌹🌹🌹
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خواهش می کنم امیدوارم که توانسته باشم کمکی کرده باشم

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.