از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبقلب - پرسش 2254
مریم شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 479 سایر بیماری های قلب
اقای دکتر سلام من 28 سالمه مشکل من اینه وقتی اکو قلب از من گرفتند گفتند دریچه قلب گشاد است ورگی که از ریه به قلب وصل هست یک مقدار فشارش بالا است که من متوجه نشدم الان هروز قلبم در د کوتاهی را احساس میکند وکمی هم سر شانه چپم سنگین است ایا مشکل من جدی است هروز هم درد میکند داروی خاصی هم به من ندادند با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً تصویر گزارش اکو را بفرستید