از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبکم کاری تیرویید - پرسش 1874
الهام یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 544 پلاکت خون
سلام ی مدت قرصهای لوتروکسین را قطع کردم سنم 38 و الان ازمایشم روی 8000 نشون میده الان میتونم دوز قرصم را بالا ببرم یا همون روزی ی عدد را مصرف کنم؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً مجددا دارو را با همان دوز قبل ی شروع بفرمایید و دو ماه بعد از آزمایش را تکرار کنید