از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبروزه بعد از آنژیوپلاستی - پرسش 2857
محمد شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1280 آنژیوپلاستی
سلام آقای دکتر
بنده ۵۶ ساله ام و درتاریخ ۱۷ دیماه امسال آنژیوپلاستی شدم (یک رگ اصلی و یک رگ فرعی) آیا اجازه روزه گرفتن دارم یا خطر دارد؟
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که داروهای دیگری که مصرف آنها نیاز به زمان بندی خاصی دارد که الزاماً باید در طول روز استفاده شود ندارید گرفتن روزه مانعی ندارد