از دکتر بپرسید

روزه بعد از آنژیوپلاستی - پرسش 2857

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1280 آنژیوپلاستی
    سلام آقای دکتر
    بنده ۵۶ ساله ام و درتاریخ ۱۷ دیماه امسال آنژیوپلاستی شدم (یک رگ اصلی و یک رگ فرعی) آیا اجازه روزه گرفتن دارم یا خطر دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که داروهای دیگری که مصرف آنها نیاز به زمان بندی خاصی دارد که الزاماً باید در طول روز استفاده شود ندارید گرفتن روزه مانعی ندارد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.