از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادباستفاده از قرص فشار - پرسش 3591
مسعود دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 439 فشار خون
باسلام خدمت شما ،آقا هستم 60 ساله هر موقع فشار خونم بالا میرود یک عدد قرص لوزار 25 می خورم آیا این کار صحیح است یا باید دایم قرص بخورم در ضمن پدر ومادرم هم فشار خونی هستند فشارخونی هستند باتشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
شما نیاز به مصرف روزانه و مرتب داروهای پایین آورنده فشار خون از جمله لوزارتان دارید و مصرف هر از گاه داروهای پایین آورنده فشارخون اشتباه است