از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبگرفتگی عروق - پرسش 1276
محمد شنبه ۲۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 518 گرفتگی عروق
مردی چهل و شش ساله هستم سه سال پیش دو فنرگذاشتم ازقرصهای پلاویکس اترواستاتین نیتروکانتین استفاده میکنم میخواهم بدانم تاچه زمان این داروها راباید استفاده کنم باسپاس وتشکرازشماپزشک عزیز
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
مصرف پلاویکس به مدت یک سال کافیست و مصرف آسپرین که الان استفاده نمی کنید و آتورواستاتین و کاپتوپریل به صورت مادام العمر الزامیست