از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبآنژیوگرافی - پرسش 2957
M.b دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 431 آنژیوگرافی
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که از بار دوم بیش از سه ماه گذشته است نیاز به آنژیوگرافی مجدد دارند و در غیر این صورت جای نگرانی نیست
توجه داشته باشید که ایشان نیاز به مصرف پنتوپرازول نیز دارند