از دکتر بپرسید
فشارخون دیاستولیک ۹ - پرسش 6974
علی جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 535 فشار خون
سلام، وقت بخیر،اکثر اوقات فشار خون من ۱۲ روی ۹ می باشد. آیا برای فشار دیاستولیک ۹ باید دارو مصرف کنم؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب فعلاً فقط رژیم غذایی کم نمک و ورزش روزانه را امتحان کنید