از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب حس خستگی و نای کار نداشتن و تنگ خلقی - پرسش 263
علی یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 614 آنژیوپلاستی
با اهدا سلام رزواستاتین و کنکور مطابق دستور مصرف می کنم اما تقریبا کل کارکردم در اثر احساس خستگی و ضعف و ... از بین رفته . لطفا راهنمایی فرمایید بعضا قرص خواب خاصه زولپیدم مصرف می کنم گاهی چند ساعتی حال بهتر دارم با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
لطفا آنزیم CPKو LDH رو چک کنید