از دکتر بپرسید

فشار خون بالا و نوسان فشار - پرسش 3634

  • تصویر کاربر فلاح جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 680 فشار خون
    مردی 48ساله ام حدود 7سال است سابقه فشار دارم به طور متوسط 15و9 آنژیو گرافی انجام دادم و2سال است دوتا فنر گذاشته ام فشار مینیمم معمولا بالاست روزانه یک دانه آسپریت ویک پلاویکس و لوزار25 وکاودیلول6.25 نصف صبح ونصف شب مصرف می کنم . شدید ترین مشکلم نوسان فشار است که در طول روز تغییر می کند . جناب دکتر عزیز لطفآ راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که تعداد ضربان قلب شما کمتر از ۶۰ در دقیق نمی باشد می توانید کارودیلول را به صورت کامل روزانه دو بار استفاده کنید و در صورت عدم کنترل فشار خون میزان لوزارتان را نیز به ۲۵ میلی گرم روزانه دو بار افزایش دهید و در صورت عدم کنترل یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعت انجام دهید در ضمن در صورتی که از زمان استنت گذاری بیش از یک سال می گذرد دیگر نیازی به مصرف پلاویکس ندارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.