از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب علت فشارپایین - پرسش 1327
Sohbat سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 463 فشار خون
سلام ۴۰سال سن دارم پارسال یک رگ قلبم ۳تافنرکذاشتن از اون موقع فشارم خیلی پایینه به دستورداروهای کنترل فشاروقطع کردم بیفایده بود خواهشاراهنماییم کنید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که عملکرد قلب یا کسر جهشی افت نداشته باشد نیاز به بازنگری در داروهای مصرفی دارید