از دکتر بپرسید

علت فشارپایین - پرسش 1327

  • تصویر کاربر Sohbat سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 463 فشار خون
    سلام ۴۰سال سن دارم پارسال یک رگ قلبم ۳تافنرکذاشتن از اون موقع فشارم خیلی پایینه به دستورداروهای کنترل فشاروقطع کردم بیفایده بود خواهشاراهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که عملکرد قلب یا کسر جهشی افت نداشته باشد نیاز به بازنگری در داروهای مصرفی دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.