از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد زیر قلب - پرسش 1624
کرم چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 470 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام دکترجان عزیز
یه مدتی وقتی هوا سرد میشه یا کولر روشن میکنم قلبم تیر خفیف کمتر ۲الی ۳ثانیه میزنه هر زمانی سرما احساس میکنم به اینصورت تیر میزنه ولی علائم دیگری ندارم .....۱۵ساله بودم یه بار به شدت خیلی قوی قلبم تیر کشید دکتر قلب رفتم اکو گرفتش گفت کمی دریچه قلب افتادگی داره ویکی قلبت اضافه میزنه قرص پراپونول ۱۰داد مصرف کردم دوسال بعد رفتم اکو گرقت قرص دیگ نداد ...مرسی تشکر دکترجان
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
تصویر هر دو اکوی خود را ارسال کنید.