از دکتر بپرسید
ابلیشن - پرسش 6118
کسرا دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 493 آنژیوپلاستی
سلام اقای دکتر۱ماه پیش ابلیشن انجام دادم.بعداز۳روز سوزشی تو قفسه سینم دارم۰اکو کردم دکتر میگه قلبت خوبه.ولی سوزش وسط قفسه سینم دارم.باد گلو زیاد .اقای دکتر میشه از قلبم باشه.بعداز خوردن غذا شروع میشه.لطف کنین به سوالم جواب بدین مرسی
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه استفاده بفرمائید احتمالاً مبتلا به ریفلاکس مری هستید