از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد قفسه سینه - پرسش 258
قدمیاری یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 713 آنژیوگرافی
با سلام و عرض ادب
پدر من 12 روز پیش انژیوگرافی شدند دکتر تشخیص دادن یکی از رگ ها تنگ شده. الان قفسه سینه و قلبشان به شدت درد میکنه.. میگه قبل ازانژیو تا این حد درد نداشتم مشکل چیه اقای دکتر؟؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
در صورتیکه درد زیاد باشه و تنگی شدید نیاز به آنژیوپلاستی دارند