از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب بالا - پرسش 2818
علی یکشنبه ۴ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 708 تپش قلب
سلام آقای دکتر . تفاوت کرایو ابلیشن با سوزاندن معمولی چیست؟ و کدموشون برای تپش قلب بالا بهتر است انجام شود؟؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۴ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
در کرایو ابلیشن با ایجاد سرما و در آر اف ابلیشن با ایجاد گرما کانون ایجاد بی نظمی را از بین میبرند
معمولاً از کرایو ابلیشن برای درمان فیبریلاسیون دهلیزی و از آر اف ابلیشن برای درمان سایر آریتمی های قلبی استفاده میشود