از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبارتباط استنت با ام آر ای - پرسش 2211
رضا یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 2347 آنژیوپلاستی
با سلام .مطلبی خوانده بودم کسی که استنت گذاشته نباید تا 6 ماه ام ار ای انجام دهد .من کارشناس ام ار ای هستم و استنت گذاشتم با توجه به نیاز لازم است به دستکاه مگنت ام ار ای خیلی نزدیک بشوم آیا این موضوع در هفته اول استنت گذاری ممکن است برایم مشکل آفرین باشد .با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
اگر دستگاه 1.5 تسلا یا کمتر باشد بعد از یک ماه اشکالی ندارد