از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب چکاپ قلب - پرسش 1449
لیدا شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 505 افتادگی دریچه میترال
با سلام و احترام
من افتادگی دریچه ی میترال دارم و بعضی وقت ها دچار تپش شدید قلب برای مدت چند ثانیه میشم بطوری که احساس میکنم دارم سکته میکنم ، بشدت هم عصبی هستم و زود از کوره در میرم و احساس میکنم به قلبم فشار میاد ، میخواستم ببینم آیا برای چک کردن وضعیت قلبم نوار قلب میتونه کافی باشه یا خیر ؟ چون چندباری که نوار قلب و اکو در سالهای قبل انجام دادم ، گفتن مشکلی ندارم .
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
توصیه میکنم که یک نوار قلب ۴۸ ساعت انجام بدید و اکو نیز هر دو الی سه سال یکبار تکرار شود