از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبداروهای قلبی - پرسش 3508
مهدی شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 524 فشار خون
سلام
پدری 80 ساله دارم که برای فشار خون سالها آملودیپین ۵ مصرف میکند ،چندی پیش برای معاینه ب دکتر قلب مراجعه و دکتر قلب داروهای پلاویکس 75 ، بیزوپرولول 5 ، سوستاک ۲/۶ ، هیدروکلوتازید تجویز کرده است ، پدر چند روزی می شود که فشار خون 10 روی 6 دارد سوال : آیا این فشار خون با مصرف این داروها طبیعی است ؟ یا علت دیگری دارد ؟ با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
فشار مورد اشاره برای ایشان در صورت عدم ایجاد سرگیجه در محدوده قابل قبول و ایده آل است
البته بهتر است که مصرف بیزوپرولول و یا آملودیپین را به نصف دوز مصرفی فعلی کاهش دهید