از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر شکوفه پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 693 مشاهده پرسش
    سلام من اکو انجام دادم بهم گفتن افتادگی دریچه قلب دارم دکتر بهم پروپرانول و پوکساید داده اصلا لازم من این قرص ها رو بخورم من از عوارض قرص به شدت میترسم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که علت مراجعه به پزشک چه بوده است و تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و نوار قلب خود را نیز بفرستید
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۱۳ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 576 مشاهده پرسش
    سلام، من 10 سال پیش رفتم دکتر گقت افتادگی دریچه داری قرص داد خوردم خیلی بی حال میشدم دیگه نخوردم الانم 30 سالمه با وزن 70..... تقریبا 1 ساله پشتم یکسره درد میکنه، و بعضی وقتها هم دستم..... میترسم برم دکتر میخام ببينم خطر داره یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متأسفانه اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی دقیق کافی نیست
  • تصویر کاربر نازی یکشنبه ۱۲ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 625 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید اقای دکتر چن ماه پیش برادرمو بردم دکتر قلب نوار قلبو اکو گرفت گفتن مادزادی افتادگی دریچه میترال داری ولی هیچ خطری نداره یه چن جور قرص دادن گفتن هرموقع درد قفسه سینه گرفتت اینارو مصرف کن ولی برادرم اصلا مصرف نکرد ایا مشکلی براش پیش نمیاد درضمن فشارشم همیشه 12/9 ایابالاس که دکتر قلب یه دستگاه داشت من برادرتونو فشارخوی تواین دستگاه نمیبینم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۲ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر نادر جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 680 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،از شانس بد ما جراح قبلی آقای میرصادقی بازنشسته شده و باید پزشک دیگری رو انتخاب کنیم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش)
      در این صورت با آقای دکتر سعید حسینی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر نادر جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    دکتر جان لطفا درمورد این عمل ،آیا به روش tavi در بیمارستان رجایی انجام میشه و شما کدام جراح رو کاندید این عمل مناسب میدونید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش)
      روش TAVI مربوط به دریچه آئورت است نه میترال و مناسب بیمار شما نیست. معمولاً پزشک جراح قبلی در جراحی دوم نیز پزشک معالج ایشان خواهد بود
  • تصویر کاربر نادر جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام دکتر گرامی، گزارش اکو که درخواست کرده بودید ارسال میکنم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر م.م جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۰ دی ۰( 4 سال پیش)
      با توجه به نرمال بودن سایز بطن راست احتمال ASD (حداقل سایز بزرگ آن) کم است توصیه می‌کنم که اکوکاردیوگرافی خود را نزد یکی از همکاران محترم فلوشیپ اکوکاردیوگرافی تکرار بفرمایید و در صورت صلاحدید ایشان اکو مری نیز انجام دهید
  • تصویر کاربر م.م پنجشنبه ۹ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 847 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام . پیرو سال قبلیکه اکو را ارسال کردم نوار قلب را هم میفرستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ دی ۰( 4 سال پیش)
      منتظر ارسال گزارش اکوکاردیوگرافی هستم
  • تصویر کاربر م.م پنجشنبه ۹ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام . خانمی هستم چهل و یک ساله که با سابقه پرولاپس و نارسایی خفیف میترال به دلیل درد قلب تنگی نفس و درد پشت و شدت یافتن اون در زمان تنفس عمیق و حرکت به پزشک مراجعه کردم تشخیص اختلال پانیک دادن ولی با گرفتن نوارقلب و اکوگفتن مشکوک به asd هستم و گفتن با اکوی معمولی کاملا واضح نیست و نظرشان بر اگوی مری و اکو توسط پزشک دیگری بود میخواستم نظر جنابعالی را هم بدانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و نه تصاویر اکوکاردیوگرافی را بفرستید
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۸ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 642 مشاهده پرسش
    سلام
    افتادگی دریچه میترال دارم، خیلی درد دارم مخصوصآ زمانی که به پهلوی سمت چپ میخوابم، و به سمت جلو خم میشم، آیا درمانی داره یا نه؟ ۳۳ سال دارم، وزن ۶۰ وآیا زنده میمونم یا بله؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درد شما منشاء اسکلتی عضلانی دارد و ارتباطی با پرولاپس دریچه میترال ندارد. از مسکن هایی نظیر ژلوفن استفاده بفرمائید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.