از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر هانیه شنبه ۲۹ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام من ۲۷ سالمه قراره تعویض دریچه قلب داشته باشم دکتر میگه فلزی بهتره میخواستم بدونم میشه با مصرف وارفارین باردار شد و بی خطر باشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۹ آبان ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۹ آبان ۰( 4 سال پیش)
      با دریچه مصنوعی و مصرف وارفارین (با در نظر گرفتن تغییرات لازم و جایگزینی وارفارین با هپارین در اوایل و اواخر بارداری) نیز میتوان باردار شد ولی بارداری پرریسک محسوب می شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهران جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام. نحوه مصرف. وزمان مصرف قرص کنکور
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر مهران جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 609 مشاهده پرسش
    سلام. نحوه مصرف. وزمان مصرف قرص کنکور
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر بهزاد جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 573 مشاهده پرسش
    زمان مصرف یرص کنکور
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بستگی به تجویز بر اساس ضربان قلب یا فشارخون دارد ولی معمولا شب ها بهتر است
  • تصویر کاربر فرشته جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . ببخشید من 29. سالمه و دکتر افتادگی دریچه میترال خفیف تشخیص دادن. من دو شبه که در هنگام خوابیدن مشکل دارم و احساس بدی در قلب دارم.تیر می‌کشه . و دستم کمی گز میکنه . چکار کنم آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۸ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از پروپرانولول و پنتوپرازول استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۱۷ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    با سلام من حدود بیست ساله که قرص پرانول مصرف میکنم تازگی دردهای قلبی زیادی داشتم مثل سنگینی قلب تپش شدید ویک حالتی که احساس میکنم توی دلم یهو خالی میشه یه حالتی بد بهم دست میده پیش چند تا متخصص قلب رفتم که گفتند هم نارسایی قلبی دارید وهم مشکل دریچه ولی بعد یه مدت استفاده دارو الان دوباره دردام برگشته پیش یک متخصص قلب دیگ رفتم کفت اصلا نارسایی نداری ولی مشکل دریچه هست به نظر شما من چکار کنم وچه دارویی بخورم تا حالا قرص کنکور 2/5 وقرص کیو تن می خوردم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۷ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و نوار قلب خود را بفرستید
  • تصویر کاربر Mtn شنبه ۱۵ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام.بنده خانم ۲۷ ساله هستم که افتادگی دریچه میترال دارم وچون بعضی مواقع درد داشتم وتپش قلب دکتر بهم پروپرانول ۲۰ داده چند ساله از این قرص میخورم نه خیلی منظم ولی جدیدا قلبم گاهی درد خفیفی میکشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۵ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً فعلاً مصرف پروپرانولول را به صورت منظم ادامه دهید
  • تصویر کاربر عادل شنبه ۱۵ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    ضربان قلب پسر ۱۳ساله من بالای صد هست و اکو‌و نوار قلب دکتر انجام داده گفتن شلی خفیف دریچه داره الان خیلی نگرانیم ایا درمان داره؟ایا برای بچم مشکلی بوجود میاره؟ممکن در این رابطه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۵ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت طبیعی بودن کارکرد تیروئید و عدم وجود کم خونی احتمالاً ناشی از بالا بودن نامناسب ضربان قلب است و ارتباطی با پرولاپس ندارد
  • تصویر کاربر احمدعلی پنجشنبه ۲۹ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 872 مشاهده پرسش
    هفته ای3روزکوهنوردی میکنم متعاقبا مصرف تریاک دارم دودتریاک برایم مضر ست. حالاکه ازلحاظ بدنی اماده ام تاشدیدتر نشده جراحی بهترنیست. ضمناهفته گذشته انژیو انجام داده وبدن استفاده ازفنر نتیجه کرفتم. سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۹ مهر ۰( 4 سال پیش)
      لطفاً اکوکاردیوگرافی خود را نزد یکی از همکاران محترم فلوشیپ اکوکاردیوگرافی تکرار بفرمایید.در صورت تایید یافته های اکوکاردیوگرافی کاندید جراحی قلب هستید
  • تصویر کاربر احمدعلی چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 670 مشاهده پرسش
    درود. افتادگی مدریت بطن راست دارم. کشیدن تریاک وکوهنوردی درطول هفته 3 باربرایم مضراست یاخیر. تندرست باشید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.