از دکتر بپرسید
فاطمه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
من ۱۴ سال دارم وگاها احساس درد در ناحیه ی زیر سینه ی سمت چپم میکنم به دکتر مراجعه کردم و دکتر با گرفتن اکو ونوار افتادگی دریچه میترال زو تشخیص دادن والان یکسال هست که قرص ایندرال ۱۰ مصرف میکنم اما فرقی نکرده وبازهم احساس درد میکنم
حدود یکسال پیش هم عفونت شدید لوزه گرفتم و حتی بیماریم مشکوک به کرونا هم بود تمام علائم کرونا رو داشتم واز اون موقع به بعد دچار درد در ناحیه قلبم شدم
خواستم شما اکو ونوار من رو بررسی کنید و اگر مشکلی هست من رو راهنمایی کنید
خیلی ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
درد در ناحیه پاها بخصوص از ناحیه زانو به پایین
در حدود 10-12 کیلو اضافه وزن دارم/قد حدود 170 وزن حدود 80 / درناحیه دورشکم چربی زائد/ورزش را دوست دارم ولی ظاهرا باید مجبور باشم تا ورزش کنم چون اکثرا موقعیت دست نمیده/ اخیرا ج آزمایش را گرفتم دو مورد ستاره دار گلیسیرید 268 و قند 104 را می بینم البته چند سال گذشته هم در همین رنج بود ولی خوب شاید زود خسته شدنم به خاطر همینه/ ازشما خواهش دارم اگر امکان داره رژیم غذایی مناسب برایم تجویز کنید/اگر امکانش باشه جواب را الصاق می کنم/ یا علی موفق و سربلند باشید/متاسفانه کیفت خوبی برای الصاق جواب آزمایش که پی دی اف بود پیدا نکردم ولی میتوان کد ملی 0059089644و اشتراک 47835 از سایت www.roshalab.ir نتیجه آزمایش را ملاحظه نمود.سپاس فراوان
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)