از دکتر بپرسید
سحر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
امروز اولین بار بود که دستگاه، فشارم رو یازده ونیم روی ۹ ونیم اعلام کرد
و گفت کمی بالاست. حال قلبم اکی نبود فعلا کمی گلاب خوردم چون جمعه ست. بنظرتون چکار کنم؟ چای و کافئین با توجه به شرایط من برام مضره؟
پیشاپیش سپاسگزارم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)