از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر فرجی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    درضمن آقای هیچگونه علایمی مانند درد قفسه سینه و تنگی نفس ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      آیا اطمینان دارید که اکوکاردیوگرافی توسط پزشک متخصص بیماریهای قلب انجام شده است؟
  • تصویر کاربر فرجی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 551 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر نارسایی خفیف دریچه میترال و دریچه تریکو سپید مهمه نگرانم
    EF55
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      خیر
  • تصویر کاربر مبینا دوشنبه ۱۰ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 635 مشاهده پرسش
    سلام من دختری ۱۹ساله هستم
    حدود یکسال شاید ماهی یکبار قلبم تندتند میزنه و نفس کشیدن برام سخت میشه و چشمام سیاهی میره این حالات چند دقیقه طول میکشه تا خوب بشه
    دوهفته پیش ی شب نفس تنگی گرفتم و قلبم تندتند میزد که جوری نتونستم دراز بکشم این حال تا یک هفته ادامه داشت..
    گفتین نوار قلب بگیرین پیش دکتر رفتم گفتن فشارت روی نه بخاطر فشاره و من الن مشکل دارم شبا نمیتونم نفس بکشم راحت چیکار کنم برا تنفسم
    ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب حین طپش قلب خود را بفرستید
    2. تصویر کاربر مبینا یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      این نوار درحال تپش قلب نبود نگرفتن اون موقع ازم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پس این نوار قلب نفی کننده بروز آریتمی نیست
    4. تصویر کاربر مبینا دوشنبه ۱۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      دکتر الن من باید چیکار کنم
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر فریبا یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ۴۷ ساله هستم از چند ماه پبش احساس ضربان کوبنده دارم به دکتر مراجعه کردم تشخیص گشادی دریچه میترال دادند که گفتند خفیفه و قرص پراپرانول ۱۰ روزی ۲ تا بعد از ۱۰ روز بهتر نشده البته بیشتر شبها احساس میکنم و آزار دهنده است. دوباره به پزشک مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر فرجی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    باسلام عمو بنده ۵۵ ساله بت سابقه فشتر خون بالا درخال حاضر به خاطر اینکه سه روز پیش با فشار ۲۶ در بیمارستان سینا بستری شدن اما فعلا به خاطر عدم تخت خالی درای سی یو فعلا دربهش هست و خون ریزی درپشت سر کردن و الان فشار روی ۱۸ تا ۲۰ متغیر است آیا نیاز هست بیمارستان ایشان عوض شود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ به سوال شما ممکن نیست
  • تصویر کاربر مهتا یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 2411 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر، من خانم 25 ساله عمل ابلیشن داشتم یک هفته گذشته، میخواستم بدونم چه مدت بعد میتونم باشگاه برم؟ و از کجا بدونم عملم موفقیت آمیز بوده؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که در محل عمل ( کشاله ران) مشکلی نداشته باشید، میتوانید فعالیت های ورزشی را شروع کنید. توصیه می‌کنم که پس از دو هفته بعد از عمل فعالیت های ورزشی را از سر بگیرید. پس از ابلیشن و قبل از خاتمه عمل مجدداً چک شده و نتیجه موفقیت آمیز بودن یا نبودن معمولاً قبل از خروج از اتاق عمل مشخص می‌شود
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 539 مشاهده پرسش
    با درود و خسته نباشید خدمت آقای دکتر یزدانخواه عزیز
    به لحاظ عوارض جانبی در مصرف طولانی مدت برای کنترل آنژین پرینزمتال بین وراپامیل و دیلتیازم کدوم رو ارجح میدونین؟ با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب دیلتیازم
  • تصویر کاربر فرجی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    آقا دکتر سلام خسته نباشید این جواب اکو من هستش
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بعلت عدم دسترسی به اطلاعات سوال قبلی لطفاً سوال خود را مجددا بطور کامل ارسال بفرمایید. در ضمن آیا اطمینان دارید که این اکو توسط پزشک متخصص قلب انجام شده است؟
  • تصویر کاربر فاطنه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    با سلام خانمی 54هستم هراز گاهی درد قفسه سینه داشتم ویکی دوبار نوار قلب گرفتم مشکلی نبود تا حدود یک ماه پیش کرونا گرفتم و طپش قلب و افت فشار ودر بیمارستان بستری شدم و در بیمارستان کاردیوگرافی شدم دکتر گفت مشکل ندارد قلبتون ولی خودم هرازگاهی سمت چپ زیر سینه ام تیر میکشه و قفسه سینه ام درد حس میکنم برای چند لحظه
    قابل ذکر هست به خاطر ریه ام پرنیزولون میخورم چند روز دیگه تمام میشود
    کم کاری تیرویید تروکسین 50
    آستواستاتی برای کلسترول هرشب میخورم
    سپاس گزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت درگیری ریه در زمینه ابتلاء به کرونا به احتمال زیاد این مسائل ناشی از همین بیماری است در صورتی که پس از گذشت دو ماه از ابتلاء به کرونا هنوز درد سینه داشته باشید نیاز به بررسی از نظر گرفتگی عروق قلبی نیز دارید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر.بنده چند ماه پیش عمل ابلیشن انجام دادم وچند ماه هست که قرص سوتالول وللوکساید مصرف میکنم بعضی وقت ها شب هنگام خواب چند ثانیه صدای ضربان قلبم را در گوشم احساس میکنم وبعضی وقت ها هم حین غذا خوردن برای چند ثانیه صدای ضربان قلبم را در گوشم حس میکنم و اگر فعالیت خیلی شدید انجام دهم صدای تپش قلب را در گوشم احساس میکنم.آیا این تپش قلب خطرناک هست.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر نگران نباشید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.