از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر اشکان جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 641 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.تیرماه سال پیش قلبم رو عمل کردم استنت گذاشتن.بعد چندماه از عمل قلب.بدنم کبود میشه به انداز یه سکه پول و بعد جای کبودی درد میکنه بعد دوهفته این کبودی از بین میره و جای مختلف بدنم از کبودی ایجاد میشه.گفتین برم ازمایش انعقاد خون و سونوگرافی.رفتم پیش دکتر عمومی این آزمایش رو انجام دادم.گفتن مشکلی نداره ازمایش ها و گفتن دوباره با دکتر قلب مشورت کنم و اینکه دوباره گفتم ازتون سوال کنم که دلیل این کبودی ها از چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر اشکان جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.تیرماه سال پیش قلبم رو عمل کردم استنت گذاشتن.بعد چندماه از عمل قلب.بدنم کبود میشه به انداز یه سکه پول و بعد جای کبودی درد میکنه بعد دوهفته این کبودی از بین میره و جای مختلف بدنم از کبودی ایجاد میشه.گفتین برم ازمایش انعقاد خون و سونوگرافی.رفتم پیش دکتر عمومی این آزمایش رو انجام دادم.گفتن مشکلی نداره ازمایش ها و گفتن دوباره با دکتر قلب مشورت کنم و اینکه دوباره گفتم ازتون سوال کنم که دلیل این کبودی ها از چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر اشکان جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.تیرماه سال پیش قلبم رو عمل کردم استنت گذاشتن.بعد چندماه از عمل قلب.بدنم کبود میشه به انداز یه سکه پول و بعد جای کبودی درد میکنه بعد دوهفته این کبودی از بین میره و جای مختلف بدنم از کبودی ایجاد میشه.گفتین برم ازمایش انعقاد خون و سونوگرافی.رفتم پیش دکتر عمومی این آزمایش رو انجام دادم.گفتن مشکلی نداره ازمایش ها و گفتن دوباره با دکتر قلب مشورت کنم و اینکه دوباره گفتم ازتون سوال کنم که دلیل این کبودی ها از چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد بعلت داروهای مصرفی است
  • تصویر کاربر صحبت جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 628 مشاهده پرسش
    اقای دکتر ببخشید تصاویر بیشتر دو تا لود نشد و من مجبور شدم هر سری دو تا دوتا بفرستم. این تصویر هم آخرین تصویر هست. بینهایت ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر صحبت جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر . بنده بخاطر ضربان قلب نامنظم به تشخیص دکتر رفتم تست ورزش و کاملا هم بدون درد در قفسه سینه و علایم دیگر کامل انجام دادم. دکتر آنژیوگرافی نوشتن و گفتن احتمالا انسداد رگ دارید و احتمالا فنر زدن در قلب. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تصاویر هم همانگونه که فرمودید ارسال شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر صحبت جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر . بنده بخاطر ضربان قلب نامنظم به تشخیص دکتر رفتم تست ورزش و کاملا هم بدون درد در قفسه سینه و علایم دیگر کامل انجام دادم. دکتر آنژیوگرافی نوشتن و گفتن احتمالا انسداد رگ دارید و احتمالا فنر زدن در قلب. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تصاویر هم همانگونه که فرمودید ارسال شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر صحبت جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر . بنده بخاطر ضربان قلب نامنظم به تشخیص دکتر رفتم تست ورزش و کاملا هم بدون درد در قفسه سینه و علایم دیگر کامل انجام دادم. دکتر آنژیوگرافی نوشتن و گفتن احتمالا انسداد رگ دارید و احتمالا فنر زدن در قلب. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تصاویر هم همانگونه که فرمودید ارسال شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر صحبت جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر . بنده بخاطر ضربان قلب نامنظم به تشخیص دکتر رفتم تست ورزش و کاملا هم بدون درد در قفسه سینه و علایم دیگر کامل انجام دادم. دکتر آنژیوگرافی نوشتن و گفتن احتمالا انسداد رگ دارید و احتمالا فنر زدن در قلب. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تصاویر هم همانگونه که فرمودید ارسال شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۷ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نتیجه تست ورزش شما مثبت است و احتمال گرفتگی عروق قلبی وجود دارد و نیاز به بررسی دقیق تری نظیر آنژیوگرافی و یا سی تی آنژیوگرافی دارید. در صورت عدم وجود درد احتمال مثبت کاذب بودن تست ورزش هست و در این صورت می‌توانید سی تی آنژیوگرافی نیز انجام دهید
  • تصویر کاربر محدثه پنجشنبه ۶ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام مادرم 49 سالشه 4سال پیش پیوند رگ داشته بعد اون 2بارفنرگذاشه ولی الان بعدیکسال فنرگذاشتن احساس فشار وسنگینی روی قلب داره ونمیتونه پیاده روی کنه به نظرتون مشکل ازچیه؟ دکترخودش که اصلا اهمیتی نمیده ومیگه خوب میشه. امکان داره نارسایی قلبی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۶ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به بررسی مجدد از نظر گرفتگی عروق قلبی اصلی و یا پیوندی دارند
  • تصویر کاربر صالح پنجشنبه ۶ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام پسرم 12 سالشه هر چند روز یکبار یکدفعه دستش رو روی قلبش میزاره و میگه تیر میکشه یا میسوزه. خیلی نگرانم ایا قلبش مشکل داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۶ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد مسئله مهمی نیست و جای نگرانی وجود ندارد ولی در صورت ادامه این وضعیت جهت بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب اطفال مراجعه بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.