از دکتر بپرسید
احمد جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
من56 ساله هستم شاید یکسالی هس فشار دیاستولم گاها 9 وبندرت 10 میشه ولی فشار ماکزیم 12 نهایت 13
ولی گاها فشارم 11رو7 حتی 10 رو6 میاد .گاهادچار عرق وضعف میشم دکتر قلب رفتم گفتن بدلیل نوسانات فعلا دارو نخور .لطفا شماراهنمایی بفرمایید .خیلی ممنون
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
پسر من ۷ سالشه چند وقتی یکبار از خواب با درد قلب بیدار میشه میشه راهنماییم کنید
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
پدر من دچار سکته ی قلبی شدن.برای رگ بسته آنژیو شدن و الان رگها باز شده.الان ۵ روز میگذره ولی دارای کمی نفس تنگی هستن.به خصوص وقت خواب.میخواستم بدونم طبیعیه یا نه؟ ممنون میشم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
درقفسه سینه ام و پشت کمرم احساس درد میکنم ،الان حدودا یک ماهه که هفته یکی دوروز این درد شدیدتر میشه ،قبلا هر چهار،پنج ماه اینجوری میشد و بعد یکی دوروز برطرف میشد ،زمونیکه صبحانه نخورم یا نهار کم بخورم دردش بیشتر میشه ،لطلا راهنمایی کنید ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)