از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر احمد جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید
    من56 ساله هستم شاید یکسالی هس فشار دیاستولم گاها 9 وبندرت 10 میشه ولی فشار ماکزیم 12 نهایت 13
    ولی گاها فشارم 11رو7 حتی 10 رو6 میاد .گاهادچار عرق وضعف میشم دکتر قلب رفتم گفتن بدلیل نوسانات فعلا دارو نخور .لطفا شماراهنمایی بفرمایید .خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر .شوهرم ۴۲ ساله هست تشخیص داده اشد که پی وی سی دارند که ۲۰ درصد هم هست آیا بعد از انژیو به طور کامل بهبود پیدا می کند ..به صورت مادر زادی بوده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که این عمل توسط تیم حرفه ای انجام شود احتمال عدم موفقیت ناچیز است
  • تصویر کاربر zabih جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    سلام من چند هفته ای هست تنگ نفسی دارم بخصوص شبا وقتی دراز میکشم خیلی نفسم تنگ میشه جوری ک بلند میشم نفس میکشم باز دراز میکشم چند بار این کار میکنم تا بتونم بخوابم دلیلش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال نارسایی قلبی و یا ریفلاکس مری وجود دارد لطفاً جهت ویزیت و انجام اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر م جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 606 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب اقای دکتر بنده هنگامی که دو سه پله راه میروم نبض بسیار شدیدی در رگ های سرو گردن احساس میکنم ومتاسفانه توانایی دویدن دیگر ندارم و احساس تنگی نفس از ناحیه ی گردن دارم احساس میکنم رگ های گردنم اجازه تنفس نمی دهند ونبض دار شده اند یک سال پیش سونوگرافی داپلر کاروتید انجام دادم مشکلی نبود ایا امکان دارد که رگ های متوسط ویا ریز گرفتار شده باشند؟به نظرتان چه اقدامی لازم است ؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر در صورت عدم ابتلا به بیماری فشارخون با یکی از همکاران محترم نرولوژیست مشورت بفرمایید
    2. تصویر کاربر م جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      اقای دکتر فشارخون بنده هم بالاست ازوقتی که درگیر این مشکل شدم فشار خون نیزهمیشه بالاست ایا احتمال دارد که بنده به نوعی بیماری خود ایمنی مبتلا باشم؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      درمان مناسب فشارخون را توصیه می کنم. در بیماریهای خود ایمنی مجموعه ای از علایم و یافته های آزمایشگاهی است و صرف احساس ضربان در سر نشان دهنده بیماری خود ایمنی نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رونیکا جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    باسلام و ادب و عرض خسته نباشید
    پسر من ۷ سالشه چند وقتی یکبار از خواب با درد قلب بیدار میشه میشه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال ریفلاکس مری مطرح است
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 631 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر دوروزه من فکر میکنم قلبم میچرخه یا ضربان قلبمو میفهمم انگار قلبم میاد تو دهنم من هیچ بیماری ندارم و اولین باره اینجوری شدم ۴۰ سال دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک نوار قلب بگیرید و در صورت طبیعی بودن آن یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر پروانه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    پدر من دچار سکته ی قلبی شدن.برای رگ بسته آنژیو شدن و الان رگها باز شده.الان ۵ روز میگذره ولی دارای کمی نفس تنگی هستن.به خصوص وقت خواب.میخواستم بدونم طبیعیه یا نه؟ ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر طبیعی نیست و با توجه به توضیحات شما احتمالا دچار نارسایی قلبی ناشی از سکته قلبی شده اند که نیاز به درمان دارویی مناسب دارد
  • تصویر کاربر پوران جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 667 مشاهده پرسش
    سلام من خانمی ۵۸ ساله هستم حدود ۳۰ سال است که پروپرانول استفاده میکنم چند هقته پیش با تجویز پزشک متخصص قلب بیزوبیکس هم مصرف میکنم آیامصرف این دودارو باهم اشکال ندارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به اینکه هر دو دارو در یک خانواده قرار دارند لطفاً یکی از دو داروی اشاره شده را قطع بفرمائید
  • تصویر کاربر ارش جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر خسته نباشید من یه مدت پیش سیگار خیلی کشیدم و تپش قلب داشتم‌و همزمان بدون گرم کردن شروع ب شنا زدن‌و وزنه زدن کردم و درست بعد این کار با هر تپش یک درد کوچک در قلبم حس کردم تا یکی دو روز اینجور بودم و بعد رفتم دکتر اکو دادم گفت قلبت هیچ مشکلی نداره و دریچه میترال قلبت یکم افتاده میخوام بدونم ایا برای ورزش بدنسازی حرفه ای مشکلی دارم جناب دکتر مشکل دریچه قلبم مادر زادیه یا مربوط به اون کار اشتباه خودمه من ۲۳سالمه اقای دکتر با تشکر فراوان از وقت گذاشتن شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مشکل جدی ندارید و مادرزادی است و فعالیت ورزشی بلامانع است
  • تصویر کاربر جلال جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 379 مشاهده پرسش
    باسلام و درود
    درقفسه سینه ام و پشت کمرم احساس درد میکنم ،الان حدودا یک ماهه که هفته یکی دوروز این درد شدیدتر میشه ،قبلا هر چهار،پنج ماه اینجوری میشد و بعد یکی دوروز برطرف میشد ،زمونیکه صبحانه نخورم یا نهار کم بخورم دردش بیشتر میشه ،لطلا راهنمایی کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.