از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سحر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید آقای دکتر مادرم درد قفسه سینه و پشت شونه داشتن اکو شدن میشه اکوشون رو ببینید که خوبه یانه اگه مشکل داره آیا دارو دارن؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
    2. تصویر کاربر سحر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      خواهش میکنم آقای دکتر راه درمانی برای این نارساییا وجود داره وآیا اینا خطرناکه و دلیلش چیه که اینجور شدمه
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      میزان نارسایی شدید نیست و بجز درمان دارویی فعلاً نیاز به اقدام دیگری نیست ولی برای درد سینه نیاز به بررسی بیشتری دارند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 523 مشاهده پرسش
    سلام مادرم درد پشت قلب وقفسه سینه داشتن اکو کردن میشه تو رو خدا اکوش رو بررسی کنید ببینید مشکلش چیه به خدا خوابو خوراک نداریم از بس نگرانیم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در گزارش اکوکاردیوگرافی به نارسایی خفیف دریچه آئورت و نارسایی خفیف تا متوسط دریچه های میترال و تریکوسپید بهمراه بزرگ شدن خفیف دهلیز چپ اشاره شده است که هیچ کدام توجیه کننده در. سینه نیست
  • تصویر کاربر azin366 جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان، ۵۳ ساله هستم و اخیرا احساس میکردم اکسیژن کم میارم که مشخص آنوریسم صعودی و دریچه قلبم دو لتی ست. هرگز فشار بالای ۱۱ رو تجربه نکردم و مینیم هم بین ۶ تا ۸ بوده
    امروز اولین بار بود که دستگاه، فشارم رو یازده ونیم روی ۹ ونیم اعلام کرد
    و گفت کمی بالاست. حال قلبم اکی نبود فعلا کمی گلاب خوردم چون جمعه ست. بنظرتون چکار کنم؟ چای و کافئین با توجه به شرایط من برام مضره؟
    پیشاپیش سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مصرف چای و قهوه بلامانع است در صورتی که از لوزارتان استفاده نمی کنید، لوزارتان ۱۲٫۵ میلی گرم را به داروهای مصرفی اضافه بفرمائید
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    سلام علیکم ...مادر حقیر یکسالی باطری برای قلبشون گذاشتن الان نزدیک یک ماه داروهاشون رو عوض کردن نمی‌دونم مال این قرصا هست یا نه ...هم ادم شدید پا دارن هم اصلا نمی تونن بخاطر تنگی نفس بخوابن هشتاد و یک ساله شون اصلا آروم وقرار ندارن راهنمایی میخواستم لطفاً
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی ایشان را بفرستید
    2. تصویر کاربر زهرا جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      ظاهراً مدارکی پیششون ندارن فک کنم پیش پزشکشون هست فقط داروهای که تجویز کردن جدید شامل بیسوتا دو نیم میلی......زالربان ۱۵....مولتی ویتامین و ویتامین ب یک ...و لوزار
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      بعلت دارو های مصرفی نیست و برای توضیح بیشتر نیاز به گزارش اکوکاردیوگرافی است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مینا جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب آقای دکتر و سپاس از زحماتتان مامان من ۷۸ ساله هستن اریتمی دارن متازیرو ۲۳.۷۵ میخورن اریتمی شان خیلی بهتر شده و ضربان ۶۵ تا ۷۱ میباشد ولی مابین ضربان جدیدا ضربان قوی و محکم میزند ایا ایرادی دارد؟ یا به خاطر مصرف قرص باشه؟ با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای پاسخ دقیق نیاز به رویت هولتر نوار قلب شما دارم
  • تصویر کاربر رها جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر همسر من ۶۰ساله هستن چند بار تپش قلب بالا گفتن که آنژیو بشه و آنژیو انجام داد گفتن گره سینوسی داشته که سوزوندن بعد از این عمل متاسفانه میگه لرزش قلب انگار دارم و ضربان قلب تا ۴۹میره و فشار خون خیلی نوسان پیدا کرده قرص فشار خون دادن که حالش و بدتر کرد الان قرص بیزوپرولول۲،۵استفاده میکنه ولی باز حال عمومیش خوب نیست🙏
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بیزوپرولول را با متورال ۲۵ میلی گرم روزانه دو بار جایگزین بفرمایید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      و یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهند
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رها سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر همسر من ۶۰ساله هستن چند بار تپش قلب بالا گفتن که آنژیو بشه و آنژیو انجام داد گفتن گره سینوسی داشته که سوزوندن بعد از این عمل متاسفانه میگه لرزش قلب انگار دارم و ضربان قلب تا ۴۹میره و فشار خون خیلی نوسان پیدا کرده لطفا راهنمایی کنین ممنون🙏
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض لطفاً لیست داروهای مصرفی ایشان را بفرمایید
    2. تصویر کاربر رها یکشنبه ۶ تیر ۰( 4 سال پیش)
      Candesartan16میلی و برای فشار خون دادن ولی بعد از خوردن فشارش خیلی پایین میره مثلا ۱۰روی ۵وقرص بیزوپرولول برای لرزش قلب دادن که یک روز خوب بود ولی باز لرزش قلب و دارن ولرزش قلب طوریه که از خواب بیدار میشه و کلا نمیتونه راحت بخوابه ممنون از همراهیتون
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً دوز مصرفی کانداسرتان را نصف کرده و یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    سلام دکترجان.دکتر جان من دیشب یه دفه دستم درد گرفت.از ناحیه سرشانه تا پایین.بعد همزمان سمت چپ قفسه سینم درد گرفت.صبحم که از خواب پاشدم دیدم انگشتای دست چپم خیلی درد میکنه انقار مشت زدم به جایی استخون انگشتام له شده.البته دکتر من دیشب بعد از نزدیکی اینطوری شدم.بهم فشار زیادی اومد انقار
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت ادامه درد نیاز به ویزیت توسط یکی از همکاران محترم پزشک، ترجیحا متخصصین داخلی مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر امین جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    باسلام پدرم ۶۵ سال پربرکت دارد الان حدودا یه ماه دچار کم خوابی شده و کم آشنایی ولی بعد از اینکه یه کم غذای سبک می خوره دردقفسه سینه سمت چپ به همراه پشتش همراستا درد می کنه و اذیتش می کنه و نمیزاره که بخوابه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و نیز یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوارشی مراجعه کنند
  • تصویر کاربر رها جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام من ۳۱سالمه ۲۱هفته باردارم از دیشب در درقفسه سینه سمت چپم درد میکنه فشارمیاره واحساس سنگینی داره طوری که به گردن وبازوی چپم میزنه درضمن یه هفته است معده ام درد میکنه قرص پنتپرانول میخورم آیا ربطی به این موضوع داره یا مشکل قلبی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.