از دکتر بپرسید
حمیدرضا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
من به دلیل اظطراب و تپش قلب به دکتر مراجعه کردم که پروپرانول 20 هر 12 ساعت و بوسپیرون 5 هر 12 ساعت یک نصفه تجویز کردن بعد از 2 روز مصرف از روز سوم دچار افت فشار شدم فشارم 9 روی 6.8
ممکنه از عوارض این قرص ها باشه؟با توجه به این که 4روز این قرص ها رو استفاده کردم امکان قطع یک دفعه اونها وجود داره؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
باید چیکار کنم.درضمن وزنم ۵۰ کیلو هست و اضافه وزن ندارم. ممنون از راهنماییتون
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)