از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سارا سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 620 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشی من چن وقتی هست که تیر کشیدن های خفیف رو در ناحیه قفسه سینه وسینه چپ و گاهی راستم حس میکنم بطوری که انگار چاقو فرو میشه داخل قلبم.
    میشه بدونم دلیلش چیه ؟
    یا ممکنه دچار بیماری قلبی شده باشم؟
    البته فشار هم دارم
    و۱۹سالمه متاهل هستم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ضمن مصرف پنتوپرازول جهت بررسی علل ثانویه فشارخون به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و یا نفرولوژیست مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام روزبخیر
    من مشکل گرفتگی عروق کرونر دارم وقتی دندانپزشکی میروم داروی بی‌حسی که تزریق میکنند ضربان قلبم بالا می‌رود وقفسه سینه ام سنگین میشود و درد می‌گیرد درد وسنگینی به خاطر گرفتگی عروق است که بعد از تزریق بی حسی ایجاد میشود؟ چربی خونم بالا بود آزمایش دادم پایین آمده میتوانم قرص چربی را قطع کنم یا همیشه باید مصرف کنم؟
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به ادامه دائمی قرص چربی دارید. در هنگام اعمال دندانپزشکی از داروهای فاقد اپی نفرین استفاده شود
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    آقای دکتر من 32سالم هست و برای استخدام دولتی به طب کار مراجعه کردم فشار خونم اندازه گیری شد داخل برگه دکتر فشار خون من را125/80 یا 162/80 نوشتن .می خواستم ببینم از نظر علمی کدوم صحیح هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بسته به فشارخون اندازه گیری شده هر دو عدد میتواند درست باشد. آیا فشارخون یک دست اندازه گیری شد یا هر دو دست؟
    2. تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      عرض ادب
      یک دست .تصویری که پزشک فشار خون را یاداشت کرد را ارسال کردم .میان صفحه سمت چپ یاداشت کردند.سپاسگذارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      فشارخون ۱۲۵٫۸۰ گزارش شده است و فقط یک عدد برای فشارخون ثبت شده است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام
    سپاس از راهنمایی شما. من که مشکل گرفتگی عروق دارم برای پیگیری های بعد اگر علائم ثابت بود و بدتر نشده بودم چند سال بعد باز باید سی تی آنژیو گرافی کنم؟( اگر گرفتگی برطرف شده باشد باز هم باید دارو مصرف کنم؟) اکو هم باید باز انجام دهم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پیگیری بعدی با وضعیت بالینی است و نه سی تی آنژیوگرافی. مصرف دارو نیز دائمی است و اکو نیز برحسب وضعیت بالینی (تقریبا هر دو تا سه سال یکبار)
  • تصویر کاربر مهدیار سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترپسرم ۱۰سالشه مدتی هس میگه مامان سینه چپم یه کوچولو پاینترش تیرمیکشه انگارکه تیرمیزنن به سرعت ازسینم ردمیشه میگه زمانی که دوچرخه میرونم یایه فعالیتی انجام بده توخونه یهومیگه اینجام تیرشدیدمیکشه ومن خیلی نگرانم این نشانه هانشانه چیست ممنون میشم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد هم مسئله مهمی نیست ولی در صورت ادامه این دردها توصیه می‌کنم که جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب اطفال مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر کریمی سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    اگه موقع نوار قلب پرستار لیدها را اشتباهی وصل کنه نوار قلب ارزش تفسیر داره یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله قابل تفسیر است ولی بهتر است که برای تفسیر مجدداً نوار قلب صحیح گرفته شود
  • تصویر کاربر اعظم سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    یک ربع پیش سوال اول با این. کد A2Tn97250پرسیدم فقط اینکه من روماتیسم قلبی خفیف دارم و اینکه درد زیر کتف چپم میشه از قلب باشه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      بله میتواند
  • تصویر کاربر کریمی دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    اگه موقع نوار قلب پرستار لیدها را اشتباهی وصل کنه چه مشکلی پیش میاد با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مشکلی پیش نخواهد آمد
  • تصویر کاربر اعظم دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    باسلام من چند سال فشار خون دارم 52سالم قرص متورال و لوزارتان میخوردم، الان چهارروزه مینیمم بالا میره، یعنی روز اول 16/11بود و بعد دکتر رفتم قرص. لوزارتان اچ ذاد روزی دوتا میخورم و متورال نصف دوتا،، الان فشارم 11شده ولی مینیم 10/5تا، 9/5در نوسان و روز اول قرص زیر زبانی دادن، واینکه همانطور سستی و نپش قلب دارم و. چاق هستم ولی کم نمک و. کم. چربی میخورم، درضمن کتف سمت چپ یا.زیردمده شدید درپ داره رو تحت نمیتونم بخوام و چکاپ کامل ام. ار ای کمر گردن، سونو، شکم و لگن انجام داپم تشخیص ندادن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً لوزارتان اچ را با والزومیکس 5٫80 جایگزین بفرمایید و همچنین از نظر احتمال گرفتگی عروق قلبی نیز بررسی شوید
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    خواهرم پاشو عمل کرد وتو هین عمل رگای پاشو اشتباهی بهم وصل کردن و برای بار دوم که عملش کردن تو پاش stentگزاشتن و دیالیزم شده عمله بازم انجام داده والان قرص اسپرین و پلاویکس مصرف میکنه میخواستم بپرسم اگه بخواد عمل جراحی بینی انجام بده براش مشکل پیش میاد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب تا زمانی که آسپیرین و پلاویکس را مصرف می کنند جراحی را به تعویق بیاندازند
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.