از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر Enamel جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 617 مشاهده پرسش
    باسلام و ادب دکتر کدام یک از رگهای قلب مهمتر هستند اگرگرفتگی داشته باشد و گرفتگی کجای رگ باشد خطرناکتر است و اگر بیماری مثلا هرسه رگش تنگی داشته باشد چقدر میتونسته خطرناک باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب هر چه تنگی در قسمت ابتدایی تر رگ باشد خطرناکتر است و بدترین تنگی مربوط به گرفتگی شریان اصلی چپ موسوم به لفت مین و بعد از آن شریان LAD است.
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 531 مشاهده پرسش
    ریپورت سی تی آنزیو از بیمارستان پارس دارم اگه ممکنه مشاوره میخوام که استنت لازم دارم یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ابتدا باید آنژیوگرافی انجام شود ولی با این گزارش احتمالاً نیاز به استنت نیز خواهد بود
    2. تصویر کاربر حسین جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      با تشکر فراوان از جناب دکتر لطفآ اگه ممکنه بفرمایید تا دو سه ماه دیگه میتونم این کار رو انجام بدم؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما تابع علایم بالینی شما است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرشته جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر برادرم نصف شب حالش بد شد ه بردن بیمارستان فشارشون ۱۵ روی ۱۰ اعلام شده لطفا راهنمایی کنید چکار باید بکنیم علتش چیه و اینکه چه دستوراتی می فرمایید برای سلامت ایشون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در مورد علت پس از گرفتن شرح حال و انجام آزمایش های مربوط به فشارخون میتوان اظهار نظر کرد. در مورد درمان هم با یکبار بالا رفتن فشار خون فعلأ نیاز به درمان دارویی نیست. در مورد علایم هم توضیح بیشتری دهید
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 852 مشاهده پرسش
    سلام من رضا بیرانوند ۲۴ ساله در بروجرد زندگی میکنم ...رشته ورزشی من وزنه برداریه که به مرور زمان لخت در عروق پام ایجاد شده در هنگام ماساژ دادن دردان کاهش پیدا میکنه..میتونین راهای درمانشو بهم بگین چون من ورزش کارم ی درمان قطعی میخوام ممنون ...امپولی که برا عروق پا میزنن باعث خوب شدن میشه واقعا با یک مرحلس یا چند مرحله
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش سونوگرافی داپلر پای خود را غ
  • تصویر کاربر غزل جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 607 مشاهده پرسش
    سلام من مادرم قرص متورال گفتید بخوره و و دیشب یه نصفه و امروز هم یه نطفه خورد و میگهه وقتی میخورم انگار سرم سنگینه ولی درد نمیکنه و فشارشم ۱۳ روی نه هستش عوارض قرصه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر Nkl جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 660 مشاهده پرسش
    سلام دکتر لطفا زود تر پاسخم بدین برای کسی که بیزوپرولول میخوره و ازیپم و رگ اضاف قلب داره در درد های قاعدگی چه مسکن هایی میتونه استفاده کنه که تداخل ایجادنکنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      استفاده از انواع مسکن‌ها نظیر ژلوفن، ناپروکسن، دیکلوفناک سدیم و مفنامیک اسید بلامانع است
  • تصویر کاربر نعمت جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 870 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خسته نباشین
    میشه لطف کنید بگید جراحی سوراخ قلب کودک یکساله خطر دارد وچقدر طول میکشه تاخوب بشه وبعدها خطراتی برای کودک نداره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی کودک خود را بفرستید
  • تصویر کاربر Hosein جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    با سلام وقت بخیر
    پدرم طی ۳ سال ۴ استنت گذاشتن و ۲ تا استنت جدید بهمن ماه گذاشتن ، چند روزی فشارشون درصبح ۱۴ رو ۸ یا ۹ هست و ضربان قلب ۶۸ آیا این خطرناک است ؟ ضربان قلبشون قبلا با توجه به مصرف دارو زیر ۶۰ بود الان هم ضربانشون بالا رفته هم فشار صبح گاهی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ضربان مطلوب است و فشارخون کمی بالا است
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید...برای پیگیری درمان فشارخون ریوی باید پیش کدوم دکتررفت متخصص ریه یا قلب؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متخصصین نارسایی قلبی یا ریه هر دو در این زمینه می توانند کمک کنند
  • تصویر کاربر غزل جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 545 مشاهده پرسش
    سلام من چند روز پیش ازمایش های مادرم را فرستادم و گفتید نیاز به انژیو داره و پرسیدم اورژانسی هستش گفتین نه میخواستم بپرسم تا چند وقت اورژانسی نیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب منظور شما چه مدت است؟
    2. تصویر کاربر غزل جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام منظورم مثلا تا یک ماه
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      تا یک ماه مشکلی ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.