از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 571 مشاهده پرسش
    وای خدایا
    آقای دکتر من نمیخام بچمو سقط کنم من دوسش دارم اقای دکتر اگه ۷ ماهه بیارمش به دنیا چی.یعنی تا۴ ماه دیگه امیدی هست که ۷ ماهه بیارمش به دنیا.ممنون میشم اگه این یکی جوابمم رو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در این مورد با همکاران محترم متخصص بیماریهای زنان مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر Bahar دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 534 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر
    آقای دکتر پدرم سال ۹۷ ۲ تا استنت گذاشتن با مصرف داروها ضربان قلبشون بین ۵۳ تا۵۵ بود
    سال ۹۹ ام ۲ تا استنت قرار گرفت داخل رگاشون الان که ازشون فشار میگیرم ضربان قلبشون ۶۶ ۶۹ هست آیا طبیعیه ؟ به خاطر عملکرد صحیح قلب ؟ همچنان همان داروهای قبلی مصرف میشه
    پلاویکس آسپیرین رزوکسین و کنکور
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله طبیعی است
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 817 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر میگم چون کسی عملم نمیکنه یعنی امیدی هست که من عمل نکنم و بتونم ادامه بارداریمو بدم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      با توجه به ریسک بالای بارداری در شما سقط درمانی را پیشنهاد می کنم
  • تصویر کاربر Nvc دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 650 مشاهده پرسش
    سلام ضربان قلب 76و فشار خون 10روی 5، معمولا همیشه فشارشون پایین هست حتی قبل از قرص صبحی 1بیزو پرولول برای رگ اضاف مصرف میشه آیا شب هم استفاده کنن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر ستایش دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر دکتر وقتتون بخیر
    بنده نزدیک سه ماه هست که تنگی نفس به همراه سوزش پشت کتف چپ دارم و گاهی اوقات هم زیر سینه سمت چپم درد میکنه و بعضی وقتا هم دست و پاهام شروع به لرزیدن میکنه به متخصص قلب مراجعه کردم نوار قلب گرفتن گفتن مشکلی نیست و بخاطره بد نشستن هست پیش چند تا دکتر دیگه رفتم گفتن که بخاطره استرس و اعصاب هست و قرص تری فلئو پرازین نوشتن که دوازده ساعتی یک چهارم بخور و خوردم تغییری نکردم ...نیاز هست که اکو قلب انجام بدم و این علائم علتش چی هست من هیچ مشکلی نداشتم یکدفعه این اتفاق افتاد ممنونم ازشما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصاویر گزارش اکوکاردیوگرافی و نوار قلب خود را بفرستید
    2. تصویر کاربر ستایش دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام مجدد اقای دکتر من اکو انجام ندادم فقط نوار قلب که اونم خیلی وقت پیش هست و ریختم دور و دکتر بعد اینکه نوار قلب رو دید گفت یکم تپش قلب داری که از استرس هست و نیاز به اکو نداری ....با این علائم تنگی نفس مضطرب هستم با این شرایط اگه نیاز باشه انجام میدم اگه احتیاج هست هر دورو انجام بدم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      توصیه می‌کنم که جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پروین دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 732 مشاهده پرسش
    باتشکر از شما در ابتدا تاکیکارد بودم ریت تا ۹۵ بود ولی بامصرف متورال الان یک هفتس که در محدوده ۷۵ تا۹۰ هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را به صورت واضح مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    آقای دکتر لطفا ب من بگید احتمالش چقدره که بتونید منو عمل کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مدارک ارسالی را رویت کردم متاسفانه در این زمینه بنده نمی توانم کمکی کنم و نیاز به مراجعه به بنده نیست
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 787 مشاهده پرسش
    آقای دکتر خواهش میکنم اگه اکو ها رو دیدید احتمالش چقدره که من رو بتونید عمل کنید خواهش میکنم التماستون میکنم امیدوارم کنید یه جوابی بهم بدین 🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما داده شد
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 554 مشاهده پرسش
    اقای دکتر بخدا قسم از درد پا شدید اصلا خواب ندارم. چند درصد مطمعن بشم که شما عملم میکنید و بچه برام بمونه؟خواهش میکنم جوابم رو بدین ازتون تشکر میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما داده شد
  • تصویر کاربر پروین دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    با سلام خانم 53 ساله که 8سال است به علت فشار خون روزی 2بار آتنولول 50 استفاده میکردم که بعلت عدم کنترل مناسب تحت نظر متخصص اوزامیکس اچ 50 ومتورال 25 روزی 2بار استفاده میکنم اکو ونوار قلب نرمال دارم با EF55%.حدود 1هفته دارو هارو شروع کردم اما هنوز به فشار خون ثابت یا کمتر از 13 نرسیدم .فشار دیاستولم تا10 بالا میره وسیستول گاهی تا 18 سابقه بالا رفتن تا 20 هم داشتم خواهشمندم راهنماییم کنید که چه پیگیری هایی لازم دارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که ضربان قلب چه تعداد در دقیقه است؟
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.