از دکتر بپرسید
المیرا دوشنبه ۲۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 708 مشاهده پرسش
جناب دکتر من بصورت مادرزادی بیماری قلب vsd داشتم که در سن 9 سالگی عمل کردم.در سن 30سالگی متوجه بیماری جدیدم شدند که یک رگ بجای باعث خروج خون از بطن چپ شود به داخل قلبم برمیگردد و باعث بزرگ شدن بطنم شد که که یک جراحی انجام دادم و خداروشکر موفق بود و پس از ان با انجام عمل کت متوجه فشارخون بالای ریوی من شدند که 85 هست.الان تحت درمان دارویی هستم با مصرف قرص لیراتان- به من دکتر گفتند که ممنوعیت بارداری دارم.سوالم این هست ایا امکان درمان دارم؟ فقط یک بچه میخام اگر راهی هست لطفا راهنمایی کنید؟ سپاس گذارم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
اسپرین ۸۰ روبیکسون ۲۰ لوزاتن ۵۰ و املوپرس ۵ الپرازولام ./۵گاهی اوقات
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
من ۱۶سالمه و شبا موقع خواب و موقع ناراحتی و استرس قفسه سینم و پشتم درد میکنه
خواستم ببینم خطرناکه؟؟؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
من چندساله به خاطر اضطراب و تپش قلب قرص پروپرانول ۱۰ مصرف میکنم ولی ضربان قلبم خیلی پایینه الان که هنوز قرص رو مصرف نکردم رو ۶۶ هست. میخواستم بپرسم قرص رو قطع کنم یا نه.و اگه بخوام قطع کنم به چه صورت.ممنون میشم از شما
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)