از دکتر بپرسید
مریم جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 568 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
من تپش قلبم در حال استراحت بین ۸۰ و ۹۰ هست تا یه مقدار راه میرم ضربانم میره روی ۱۱۰ و پیاده روی رو ۱۳۰. فشارم بالا بود که الان قرص میخورم و اومده رو ۱۳ و۸ و ۱۴ ۸ متغییر. نکران ضربانم هستم.طبیعیه؟ سنم ۳۷ و وزنم ۱۲۰
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
9 ماه است که استنت گذاری کردم و دیابت هم ندارم خواستم بدونم میتونم روزه بگیرم یا نه؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)