از دکتر بپرسید
نگین پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
برج 2امسال دچار عفونت مجازی ادراری شدم
بعد درمان که چند ماه طول کشید
درد تو ناحیه پا و کمر شروع شد
به دکتر مراجعه کردم گفتن که دچار بیماری خود ایمنی شدم و پلاسما فرز انجام دادم بعدش خوب شدم تا برج 11دچار تنگی نفس و درد در ناحیه قفسه سینه و ورم مچ پا شدم
به بیمارستان مراجعه کردم گفتن ریه ام اب آورده و دچار نارسایی قلبی شدم
20روز تو بیمارستان امام خمینی بستری بودم تا قبل از عید که کراتین خونم بالا بود انژیو نکردن به این دلیل
بعد مرخصم کردن که بعد عید بیام انژیو کنن بعد تعطیله عید هم باز مچمچپام پام ورم کرد به بیمارستان مراجعه کردم هنوز بستری هستم ولی باز کراتین خونم بالاست 1.8 ولی یکی از پزشک ها بهم گفته احتمالا دچار گشادی دریچه میترال شدم
2سال هم هست دچار دیابت شدم و انسولین مصرف میکنم
میخواستم بدونم العان باید چیکار انجام بدم آیا نیاز هست به یه بیمارستان دیگه مراجعه کنم
چون تقریبا 2ماه هست
سنم 42سال هست
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
حمیدرضا هستم 27 ساله متاسفانه دچار بیماری تالاسمی هستم
حدود 10 سالی می شه که تپش قلب دارم و نفسم تنگ میشه
EF قلب من هم روی 30 الی 35 هست.
هم آمل هم بابل و هم تهران اومدم ولی متاسفانه بعد از یک ماه از خوردن دارو دوباره قلبم به حالت اول بر میگرده و همون علائم رو نشون میده.
همیشه حساس خستگی و سرگیجه و بی حوصلگی دارم.
خون هم هم هر 15 روز یک واحد تزریق میکنم.
دارو های بیزوپرولول و اسپیرونولاکتون و لیزینوپریل رو هم مصرف میکنم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)