از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر نگین پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید اقای دکترمن تازه متوجه شدم افتادگی دریچه میترال دارم میخواستم ورزش کنم نمیدونم تی آرایکس رو شروع کنم یا فیتنس رو دوست دارم ورزش مقاومتی باشه آیامیشه میتونم ورزش کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 563 مشاهده پرسش
    سلام
    برج 2امسال دچار عفونت مجازی ادراری شدم
    بعد درمان که چند ماه طول کشید
    درد تو ناحیه پا و کمر شروع شد
    به دکتر مراجعه کردم گفتن که دچار بیماری خود ایمنی شدم و پلاسما فرز انجام دادم بعدش خوب شدم تا برج 11دچار تنگی نفس و درد در ناحیه قفسه سینه و ورم مچ پا شدم
    به بیمارستان مراجعه کردم گفتن ریه ام اب آورده و دچار نارسایی قلبی شدم
    20روز تو بیمارستان امام خمینی بستری بودم تا قبل از عید که کراتین خونم بالا بود انژیو نکردن به این دلیل
    بعد مرخصم کردن که بعد عید بیام انژیو کنن بعد تعطیله عید هم باز مچمچپام پام ورم کرد به بیمارستان مراجعه کردم هنوز بستری هستم ولی باز کراتین خونم بالاست 1.8 ولی یکی از پزشک ها بهم گفته احتمالا دچار گشادی دریچه میترال شدم
    2سال هم هست دچار دیابت شدم و انسولین مصرف میکنم
    میخواستم بدونم العان باید چیکار انجام بدم آیا نیاز هست به یه بیمارستان دیگه مراجعه کنم
    چون تقریبا 2ماه هست
    سنم 42سال هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در صورت اطلاع نام بیماری خودایمنی را بفرمایید
    2. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سندرم گیلن باره
    3. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سندرم گیلن باره
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      با رعایت موارد کاهش دهنده ریسک نارسایی کلیه ناشی از مصرف ماده حاجب ( که در آنژیوگرافی استفاده می‌شود) نیاز به انجام آنژیوگرافی عروق قلب جهت تعیین تکلیف درمان مناسب دارید. در مورد مراجعه به مراکز درمانی دیگر بسته به وضعیت بیمه تکمیلی و سایر موارد مالی این اقدام شخصاً باید تصمیم گیری بفرمایید
    5. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      از نظر مالی مشکلی ندارم و بیمه تکمیلی دانا رو دارم
      چون دکتر مغز اعصابم تو این بیمارستان بود و پلاسما فریز اینجا انجام داده بود برام فکر کردم این بیمارستان بیام بهتره
      ولی خوب العان از 8 فروردین بستری هستم و اینکه اسفند پارسال هم 15روز بستری بودم ولی چند روز یک بار میگن انژیو میشم بعد میگن شرایط نرمال نیست
      بعد سوالی که دارم آیا ممکنه به خاطر پلاسما فرز من به نارسایی قلبی دچار شده باشم
      چون نه فشار خون بالا دارم و نه سابقه ناراحتی قلبی
      و اینکه با بیمارستان عرفان نیایش تماس گرفتم گفتن تخت خالی تو سی سی یو ندارن
      شما کدوم بیمارستان پیشنهاد میکنید برای درمان
      ممنون بابت پاسخگویی
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر علت نارسایی قلبی شما پلاسمافرزیس نیست. در صورت تمایل به ادامه درمان نزد من در بیمارستان نیکان در خدمت شما هستم
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر بابک پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 694 مشاهده پرسش
    سلام.دخترم ۹ساله دوماه پیش ابلیشن انجام داده الان عفونت ادرارداره.میخاستم بپرسم انتی بیوتیک میتونه مصرف کنه.درصمن قرصوراپامیل هم مصرف میکنه.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله در صورت نیاز ( بسته به جواب آزمایش) حتماً از آنتی بیوتیک مناسب استفاده کنند
  • تصویر کاربر حمیدرضا پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت شما بخیر
    حمیدرضا هستم 27 ساله متاسفانه دچار بیماری تالاسمی هستم
    حدود 10 سالی می شه که تپش قلب دارم و نفسم تنگ میشه
    EF قلب من هم روی 30 الی 35 هست.
    هم آمل هم بابل و هم تهران اومدم ولی متاسفانه بعد از یک ماه از خوردن دارو دوباره قلبم به حالت اول بر میگرده و همون علائم رو نشون میده.
    همیشه حساس خستگی و سرگیجه و بی حوصلگی دارم.
    خون هم هم هر 15 روز یک واحد تزریق میکنم.
    دارو های بیزوپرولول و اسپیرونولاکتون و لیزینوپریل رو هم مصرف میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را به صورت واضح مطرح بفرمائید. آیا ام آر آی قلب انجام داده اید؟
  • تصویر کاربر موسوی پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام من 2 سال پیش عمل آنژیوپلاستی (فنر گذاری) در مرکز قلب تهران انجام دادم، این روزها نوبت مراجعه به بیمارستان را دارم ولی به علت شیوع کرونا نوبت ویزیت به زمان دیگری موکول شد. لطفا راهنمایی فرمایید که آیا تا زمان ویزیت حضوری همان داروهای قبلی را و به همان مقدار مصرف کنم یا باید تغییری ایجاد شود، البته فعلا مشکل و ناراحتی قابل توجهی احساس نمی کنم و آزمایش 2 ماه قبل هم مشکلی نشان نمی دهد. داروهای مورد استفاده: قرص متازیرو نصف قرص در روز - قدص سوستاک26/5 2 قرص - لوزار25 2 قرص - اسپیرین80 1 قرص - اتوروایتاتین40 1 قرص.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله داروها را به روال قبلی ادامه دهید
  • تصویر کاربر م پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 619 مشاهده پرسش
    جناب اقای دکتر باسلام چه تفاوتی میان گرفتگی شریان های سروگردن با گرفتگی سیاهرگ های سروگردن وجود دارد؟تفاوت میان علاعم ان ها چیست؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در گرفتگی شریانی علائم کم رسیدن خون به عضو که در هر عضو بسته به عملکرد و آناتومی عضو متفاوت است را خواهد داشت مثلاً در عروق سر و گردن بیشتر بصورت سرگیجه، تاری دید، عدم تعادل و... خواهد بود ولی علایم انسداد وریدی بصورت تورم عضو خواهد بود که در سر و صورت بشکل تورم اطراف چشم و گردن خواهد بود
  • تصویر کاربر nazanin پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 26سالمه و فشار خونم اکثر مواقع از 9بیشتره ،باید چیکار کنم ،منظور مینیموم فشار
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً به مدت یک هفته روزانه دو بار صبح قبل از صبحانه و شب قبل از شام و هر دو بار با مثانه خالی فشارخون خود را اندازه گیری و ثبت کنید و همچنین آزمایش های اولیه فشارخون را انجام دهید
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 780 مشاهده پرسش
    سلام، دیشب پسرماز درد وتیر کشیدن قلبش از خواب بیدار شد وگریه می‌کرد، به حدی درد داشت که من دست زدم دادش در آمد بعد 10 دقیقه آروم شد وخوابید، من باید چکار کنم خیلی ممنون میشم راهنمایم کنید خدا خیرتون بده🙏
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که چند سال دارند
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      و آیا علامت دیگری نیز دارند یا خیر
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سامیار پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    از امروز بعدازظهردردقفسه سینه دارم قلبم دردمیکنه نفس میکشم قلبم خیلی درد میگیره بچه کوچیک دارم درس باهاشون کار میکنم فکرمی‌کنم این درد بخاطر حرصی که میزنم هست به نظر شما این درد نشانه مشکل قلبی هست احتمال سکته کنم پدرو مادرم هردو ناراحتی قلبی دارن امکان دارد ارثی باشه چیکار کنم دردم خوب بشه لطفاً راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که علایمی نظیر سرفه، تب، تنگی نفس و بدن درد و علایمی مثل سرماخوردگی را نیز دارید یا خیر؟
  • تصویر کاربر Bahar چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 751 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من بیزوپرولول 2ونیم میلی صبح ها استفاده میکردم گفتید تا زمانیکه ضربان بالای 60نرفته فقط صبح مصرف کنید امروز هم دوز عصر رو استفاده نکردم چون عصر ضربانم 60بود ولی الان ضربانم 68هست آیا امشب مجدد 2ونیم میلی رو استفاده کنم یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.