از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام دکتر . در مورد درد قلب که ازتون سوال کرده بودم علاوه بر درد کتف چپ و زیر قفسه سینه و دست راست . درد در حال گردش در پاها و به وسط مغز وارد میشه یعنی مغز هم میتونه مشکل داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به عدم دسترسی به سوال قبلی شما لطفاً سوال خود را نیز مجدداً مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 603 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید من سه ماهه پرانول ۱۰ میخورم روزی یکی برای استرسم الان قرص سرتالین ۵۰ میخورم چون این دوتا رو که با هم میخورم خیلی اذیتم می‌کنه و درد قفسه سینه میگیرم حتی اگر چند ساعت هم بگذره از زمان قرص اولی تا دومی میتونم دیگه پرانول نخورم قطعش مشکلی نداره به نظر شما چون سه ماهه میخورم الان دو هفته هست اسنترا یا همو سرتالین رو میخورم چکار کنم میتونم ترک کنم چون دو روزه نخوردم دیگه درد قفسه سینه ندارم وقتی باهم میخورم مشکل درست می‌کنه چکار کنم همین الان پرانول رو نخورم یا خطرناکه ممنون از پاسخ گویی شما به ما مریض ها با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض لطفاً پروپرانولول را بتدریج کم و سپس قطع کنید
    2. تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام چطوری کمش کنم آقای دکتر میشه توضیح بدید چطوری به چه شکل کمش کنم ممنون میشم بگید تا با دستور کمش کنم ممنونم از شما
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      دوز مصرفی کنونی چه میزان است؟
    4. تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام روزی یک قرص پرانول ۱۰ میخورم ممنونم از پاسخ گویی شما
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      روزانه دو نصف قرص استفاده از و بعد از یک هفته روزانه یک نصف قرص و پس یک هفته بعد دارو را قطع کنید
    6. تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سال نو شما مبارک باشه چقدر خوشحالم ادم های خوبی مثل شما هستن که جواب ما مریض ها رو میدن ای کاش مشهد بودی میامدم مطب شما و ازتون تشکر میکردم خیلی آقایی دکتر خیلی ..هر وقت جلوی حرم امام رضا ع برم از طرف شما سلام میدم و از شما بابت لطفتون تشکر و تقاضای خیرو برکت میکنم دوستت دارم دکتر جان خیلی فدای مهربانی شما
    7. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خواهش می کنم امیدوارم مفید واقع شود
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر جعفری سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 950 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    پدرم ۱سال و۲ماه پیش عمل قلب باز انجام داد که دکتر ۱سال بعد یعنی دوماه پیش پلاویکس رو قطع کردند و گفتند یک ماه بعد هم نیتروکاردین قطع شود
    که حدود یکماه هست نیتروکاردین هم قطع شده
    داروی فشار هم والزارتان ۸۰ شب و ۴۰ صبح میخورند
    الان ۳ شب هست که فشارشون میره بالا و تا ۱۷/۹ میرسه
    تا قبلش مرتب فشارشون چک میکردم نرمال بود
    الان به دکترشون دسترسی ندارم خواستم نظر شما رو بدونم و اینکه درمورد قرص tng میتونم بدم بهشون یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً والسارتان را با والزومیکس ۵٫۱۶۰ روزانه یک عدد جایگزین بفرمایید
  • تصویر کاربر مرضیه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 681 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر . دوکتری بیماری من رو تشخیص رماتیسم قلبی دادن و گفتن که اگر مراعات کنم و توی هوای پاک باشم بیشتر از دوسال زنده نمیمونم . درسته 😢😢😢😭😭😭😭
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 839 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ۳ساله فشارخون دارم۳ روزه فشارم بالاست بعضی وقتها ۱۵روی ۱۰ یا۱۴ روی۱۰ وقرص لوزار۲۵ روزی یکی می خورم سرم درد میکنه عرض این سه روز شیاف دیکنوفناک ۵۰ زدم سر دردم خوبه شده ولی بعد از چند ساعت باز سردرد شروع میشود باید چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً لوزارتان را با والزومیکس ۵٫۸۰ جایگزین بفرمایید
  • تصویر کاربر آرنیکا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من از حمام که میام بیرون ضربان قلبم بالای ۱۲۰ هست البته که بعضی وقت‌ها تپش قلب دارم اما بعد از حمام ضربان قلبم خیلی میره بالا
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که چند سال دارید و آیا علائم دیگری نظیر تنگی نفس در همان زمان را دارید یا خیر؟
    2. تصویر کاربر آرنیکا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ۱۷ سالمه و فقط تپش قلب هیچ علامت دیگه ندارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      به احتمال بسیار زیاد مسئله مهمی ندارید و جای نگرانی نیست لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم نظیر انجام نوار قلب و اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    4. تصویر کاربر آرنیکا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ممنون از پاسخگوییتون
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خواهش میکنم امیدوارم که مفید باشد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 981 مشاهده پرسش
    سلام آقای وقت بخیر
    جناب دکتر بنده دوسال هستش که انژیوپلاسی شدم
    و یک عدد استنت برام گذاشتن بعد از ترخیص از بیمارستان به چند دکتر متخصص قلب مراجعه کردم و سی دی انژیو رو که برسی کردن گفتن اختیار به استنت نداشتم فقط انژیو کافی بوده الان با وجود استنت من باید چیکار کنم آیا امکانش هستش استنت رو خارج کنن ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر استنت قابلیت خارج کردن از عروق قلبی را بعد از کارگذاری ندارد. در صورتی که بدون علامت هستید فقط رژیم غذایی را ادامه دهید و داروها را مصرف کنید و نیاز به اقدام دیگری نیست
  • تصویر کاربر یحیی سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 631 مشاهده پرسش
    من طی چند روز گذشته به علت بالا بودن فشار. مینیمم از آقای دکتر یک قرص رو جایگزین لوزار۲۵ کردم که خیلی حالم خوب شده بخاطر این مو وضع از آقای دکتر کمال تشکر را دارم واز خداوند متعال آرزوی نهایت سلامت و شادابی رو برای ایشان دارم خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از اینکه مفید بوده است خوشحالم
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خدا قوت
    من پسر ۲۵ ساله هستم مبتلا به نارسایی دریچه میترال قلب
    اقای دکتر من موقعی که تو جمع میخام صحبت کنم یا به مهمانی بروم یا به منزل کسی بروم استرس و اضطراب و تپش قلب شدیدی میگیرم طوری که ضربان قلبما کاملا احساس میکنم و صورتم از استرس زیاد قرمز میشود خاستم بپرسم همه این علائم مربوط به بیماری پرولاپس دریچه میترال هست و من چکار کنم و درمانم چیه خدا عمری با عزت بهتون بده و سلامت باشید ممنون میشم راهنماییم کنید اجرتون با اقا صاحب الزمان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 717 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خدا قوت
    من پسر ۲۴ ساله ای هستم مبتلا به نارسایی خفیف دریچه میترال قلب
    من تو موقعیت مثلا مهمانی یا افراد ناشناس یا کلا درجمع و بخاهم صحبت کنم و وارد منزل به عنوان مهمانی بروم تپش قلب و استرس و اضطراب شدیدی میگیرم طوری که کاملا ضربان قلبما احساس میکنم و گاهی قلبم درد میگیرد و صورتم از استرس و اضطراب قرمز میشود خاستم راهنماییم کنید چکار کنم ایا همه این اضطراب ها و استرس ها از بیماری پرولاپس دریچه میترال قلب هست و من چکار کنم خدا خیرتون بده راهنماییم کنید دکتر جان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر ناشی از اظطراب است ضمن استفاده از پروپرانولول با یکی از همکاران محترم روانپزشک و یا روانشناس نیز مشورت بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.