از دکتر بپرسید
نگار شنبه ۳۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
داروها بود
برای ابلیشن مراجعه کردم گفتن کاندید نیستین
یه مدت حالم خوبه
یه مدت درگیر میشم
ضمنا بعد از خوردن فلیکاینید
احساس لرزش توی سینه م دارم
شما دستور بفرماید
متشکرم از شما
هر چی دستور بفرماید
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
مادرم ۷۴ ساله است فشارسیتول ۹۷ ودیاستول ۵۳ وضربانش ۶۱ است
لطفا بفرمائید این میزان فشارخون خطر ناک است
ضمنا قرص پوزارکس صبح وشب یک قرص
متورال ۵۰ نصف صبح نصف شب
هیروکلروتیازید نصف صبج
ایزوسورباید روزی ۲ قرص
سال نو راپیشاپیش خدمت جنابعالی وخانواده محترم تبریک عرض میکنم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
مصرف میکنم مدتی است حمله م زیاد شده.با مصرف داروهای گاهی دچار افت نبض میشم
لطفا راهنمایی میکنید
فلیکاینید نصف صبح نصف عصر می خورم
و کونکور نصف از5
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)