از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر همیار چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1096 مشاهده پرسش
    سلام پدرم 57سالشه و گفتن آنژیوگرافی باید انجام بده پمپاژ قلب ش ضعیفه آیا آنژیوگرافی جواب میده؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب انژیوگرافی یک روش تشخیصی است نه درمانی لذا در صورتی که علت ضعف عضله قلب و کاهش پمپاژ گرفتگی عروق بوده و هنوز بافت زنده وجود داشته باشد با باز شدن عروق با انژیوپلاستی و یا جراحی قلب باز ضعف عضله قلب بهبود خواهد یافت و در غیر اینصورت خیر
  • تصویر کاربر Mahsa پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 803 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید لطفا این مدارک برادرمو ببینید به نظرتون ابلیشن انجام بده خطر داره براش ؟
    در طول ۶ماه دوبار ای اف شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب توصیه می کنم که ابلیشن را انجام دهند
    2. تصویر کاربر Mahsa سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ممنون از اینکه پاسخ دادید دکتر، لطفا میفرمایید ایا خطری براش داره یا نه؟ خیلی نگران خطر و عوارضش هستیم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      طبیعتاً هر اقدام تهاجمی عوارض خاص خود را دارد ولی زمانی که پزشک توصیه به انجام اقدامی میکند سود و زیان آن را در نظر گرفته است و چنین پیشنهادی میکند
    4. تصویر کاربر Mahsa پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیلی ممنونم دکتر از وقتی که میگذارید. ببخشید فقط اینکه به نظرتون باید برای انجام ابلیشن عجله کنیم؟اگه تا یکی دوماه آینده طول بکشه اشکالی داره؟
      پزشک برادرم دکتر محمود افتخارزاده هستن و ایشون گفتن که زودتر انجام بشه بهتره
      و جسارتا دکتر در نوار قلبی که براتون فرستادم ایا مشخصه که این کانون های اضافه در کدام قسمت قلب هستند ؟اگر مشخصه لطفا میفرمایید کجاست.خیلی ممنون میشم خدا بهتون سلامتی بده انشالله🤲🌹
    5. تصویر کاربر Mahsa پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیلی ممنونم دکتر از وقتی که میگذارید. ببخشید فقط اینکه به نظرتون باید برای انجام ابلیشن عجله کنیم؟اگه تا یکی دوماه آینده طول بکشه اشکالی داره؟
      پزشک برادرم دکتر محمود افتخارزاده هستن و ایشون گفتن که زودتر انجام بشه بهتره
      و جسارتا دکتر در نوار قلبی که براتون فرستادم ایا مشخصه که این کانون های اضافه در کدام قسمت قلب هستند ؟اگر مشخصه لطفا میفرمایید کجاست.خیلی ممنون میشم خدا بهتون سلامتی بده انشالله🤲🌹
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیر تاخیر یکی دو ماه اشکالی ندارد معمولاً کانون بی نظمی در این بیماران اطراف ورید های ریوی است
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر
    آقای دکتر بنده هفته قبل در رابطه با پدرم ازتون سوال پرسیدم .ایشون ۵۹ساله هستن ،با سابقه ده ساله فشارخون ،ایشون قرص آسپرین و به مدت بکسال هست قرص متوهگزال ۴۷.۵ نصف قرص روزانه و آملوپرس ۵ رو نصف روزانه که توسط دکتر حی بر براشون تجویز شد ،استفاده میکردن الان به مدت بک ماه هست که ایشون فقط نصف قرص متوهگزال استفاده میکنن /و با توجه به اینکه تو یکسال اخیر از شرکت های خارجی این قرص رو استفاده میکردن الان از شرکت های ایرانی با نام متازیرو به مدت دو هفته هست دارن استفاده میکنن تو این مدت و البته قبلش هرازگاهی ضربان قلبشون رو هم بصورت دستی هم با دستگاه فشارسنج چک میکنن تا حدود ۵۴ رسیده و بقیه اوقات درواقع اکثرزمان ها ۶۳هست و فشارشون در سطح ۱۱۰/۶۰هست .ممنون میشم درخصوص ارزیابی میزان ضربان قلبشون و استفاده و تغییر داروهاشون توضیح بدید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما نیاز به تغییری در داروها و یا دوز مصرفی نیست
  • تصویر کاربر صالحی سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 551 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ارادت
    آقای دکتر بنده خانمی ۶۵ سال هستم.چندین ساله که برای فشار خون بالا قرص میخورم.اما مدت مدیدی که بیشتر با افت فشارخون مواجه شده ام و گاها بندرت نیز فشار بالا هم بروز کرده است(۱۸ روی ۱۰).قرص متورال نصف صبح و‌نصف شب میخورم‌ و قرص لوازتن اچ نصفی صبح و قرص آملو پرسی شبی یکعدد.الان فشارم ۹/۵روی ۷ با ضربان ۶۰ است.
    مشکلم این فشار کم و ضربان پایینه که گاهی به ۵۴ هم رسیده ، لطفا راهنمایی بفرمایید چه اقدامی بکنم؟آیا دوز داروها و زمان آن را رو تغییر بدم؟ضمنا کراتینم هم بالاست و سال گذشته آنژیو گرافی هم کرده ام بدون گذاشتن فنر و...که موفق آمیز هم بود.از راهنمایی و استمداد شما متشکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً قرص لوزاتن اچ را قطع بفرمایید
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 956 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر
    پدرم 67سالشون هست بعد گرفتن نوار قلب و اکو دکترشون براش آنژیو گرافی نوشت و گفت دچار نارسایی قلبی هستند. و مراجعه کردیم برای آنژیو و توسط دکتر اصغر زاده آنژیو شدن و گفتن که یکی از عروق گرفتگی داشت و استنت گذاشتن.آیا با این کارا و اقدامات ef قلبشون بهبود پیدا میکنه؟و آیا نیاز به اقدام دیگه ای هست که انجام بدیم.
    در ضمن دارو هایی هم که مصرف میکنن. اینا هستن1-متورال 50روزی 1عدد2-آدوان 40روزی 1عدد.3-آسپرین 80روزی 1عدد.4-آتوواستاتین روزی 2عدد.5-اسوویکس روزی 1عدد.
    مدارک اکو،نوار قلب و آنژیو رو هم براتون پیوست میکنم آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بازگشت EF تابع آن است که آیا در محدوده رگ آنژیوپلاستی شده بافت زنده وجود دارد یا خیر و برای این منظور میتوان از اطلاعات بدست آمده از اسکن هسته ای و یا ام آر آی قلب استفاده کرد. لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی ایشان را نیز بفرستید
    2. تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام مجدد خدمت آقای دکتر. تصویر رو ارسال کردم
      آقای دکتر لطفا با توجه به مدارک و داروهایی که پدرم دارند استفاده میکنند بفرمایید وضعیت قلب پدرم در چه شرایطی هست؟و آیا نیاز به اقدام دیگه ای هست که باید انجام بدیم.
      آقای دکتر ما از منطقه محروم هستیم و دسترسی به پزشک متخصص متاسفانه نداریم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      تصویری ارسال نشده است
    4. تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ارسال تصویر
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً تصویر گزارش را بفرستید نه عکس ها را
    6. تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اکو
    7. تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      آنژیو
    8. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      فعلاً نیاز به اقدام دیگری نیست لطفاً متورال را با کارودیلول جایگزین فرمائید و پنتوپرازول و اسپرینولاکتون را به داروهای ایشان اضافه کنید
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر محیا سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 778 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من الان دوماه این سنگینی قفسه سینه دارم ووسط قفسه سینم درد میکنه ونفس میکشم درد میگیره ولی سنگینی بیشتره 2بار عکس از قفسه سینم گرفتم مشکلی نبوده ولی مشکل معده دارم همیشه ترش میکنم و ورم معده دارم فقط وسط قفسه سینم خیلی سنگینم چکار کنم یا به کدوم پزشک مراجه کنم خسته شدم بخدا ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
    2. تصویر کاربر محیا سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ببخشید خانم هستم 33ساله نوار قلب انجام دادم میگن چیزی نیست ولی موقع ای که دراز میکشم بعضی وقت ها تپش قلب دارم درضمن بدنم یه لرزشی هم داره یه حالت هور هور تو بدنم وقتی که فکر خیال میکنم یا استرس دارم بیشتر میشه ولی سنگینی خیلی کم دایمی هست ممنون میشم بگین
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه استفاده بفرمایید
    4. تصویر کاربر محیا سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ببخشید دکتر که رفته بودم برای ترش کردن و ورم معده لانزو30نیم ساعت قبل از غذا مصرف میکنم ولی خیلی اذیت میشم میشه بفرمایین که من پیشه چه دکتری برم فوق العاده استرس دارم ولرز خیلی کم یا احساسش و دارم
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوارش مراجعه بفرمایید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 528 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر پدرم 85 سال سن دارن اخیرا تو سونوگرافی شکم متوجه آنوریسم آئورت شکمی شدیم به قطر 5 و در سگمانی 8 سانت ،سابقه آنژیوگرافی دارن و سه تا استنت دارن با توجه به سنشان بهترین روش برای درمان چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً گزارش سی تی آنژیوگرافی آئورت شکمی را نیز بفرستید
    2. تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      چشم آقای دکتر فرستادم محضرتان
    3. تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سی تی آنژیو کرونر انجام دادن
    4. تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سی تی آنژیو کرونر انجام دادن
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      هر سه گزارش ارسالی گزارش سی تی آنژیوگرافی عروق قلب است لطفاً تصویر گزارش سی تی آنژیوگرافی آئورت شکمی را بفرستید
    6. تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      فقط سی تی آنژیو قلب نوشتن دکترشون
    7. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با چه روش تشخیصی متوجه آنوریسم آئورت شکمی شده اید؟
    8. تصویر کاربر و سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سونوگرافی
    9. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      برای انتخاب روش درمانی مناسب انجام سی تی آنژیوگرافی آئورت شکمی الزامی است
    10. نمایش سایر 8 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 539 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر این دوتا mild در اکو رو بی زحمت میگید چیه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر میشه بگید تو اکو چی نوشته ... دوتا mild بالاي اکو نوشتن میشه لطف کنید بفرمایید چیه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه تصویری ارسال نشده است
    2. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      الان چطور
    3. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اقای دکتر اومد تصویر
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      نارسایی خفیف دریچه میترال گزارش شده است و سایر اطلاعات نوشتاری خوانا نیست
    5. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اقای دکتر دو مورد نوشتن mild ... عکس واضحتر فرستادم
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      نوشته واضح است مطلب برای بنده قابل خواندن نیست
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر فائزه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 585 مشاهده پرسش
    سلام میشه راهنمایی کنید چجوری عکس بفرستم هر چه سعی میکنم نمیشه فرمت عکسمjpg
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      در قسمت تصاویر پیوست وارد شده و با استفاده از راهنمایی فایل های مورد نظر را آپلود بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.