از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سارینا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 532 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من یازده سالمه و بعضی وقت ها تنگی نفس میگیرم و خیلی خیلی خیلی استرسی هستم و لرزش قلب یعنی یه لرزش تو قفسه سینم یا پایین تر حس میکنم و بعضی موقع ها درد تو قفسه سینم دارم برای چند دقیقه آیا خطر داره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که نوار قلب و اکوکاردیوگرافی شما طبیعی باشد مشکل قلبی ندارید
  • تصویر کاربر رز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    باسلام
    من دختری ۲۳ ساله لاغر هستم و قدم ۱۶۵ و وزنم ۵۳ کیلو هست و ضربانم ۸۰ بار در دقیقه هست آیا یکم زیاده و یعنی اضطراب دارم یا نه؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب تعداد ضربان قلب شما طبیعی است. تشخیص اظطراب بر اساس تعداد ضربان قلب نیست
  • تصویر کاربر شهناز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشی من قبلا هم با شما مشاوره داشتم خداروشگر ضربان قلبم ۳۳ اومده تا۵۲ فشارم هم ۱۵ رو ۷ حالا مدتی است که دهانم خشک میشود تا سرمعده ام که زبانم به سقف دهانم می چسبه نمیدونم چرا ایا ازقلبم است ازمعده ام است یا عوارض داروها که میخورم ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً لیست داروهای مصرفی را بفرمایید
  • تصویر کاربر شهناز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشی من قبلا هم با شما مشاوره داشتم خداروشگر ضربان قلبم ۳۳ اومده تا۵۲ فشارم هم ۱۵ رو ۷ حالا مدتی است که دهانم خشک میشود تا سرمعده ام که زبانم به سقف دهانم می چسبه نمیدونم چرا ایا ازقلبم است ازمعده ام است یا عوارض داروها که میخورم ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً لیست داروهای مصرفی را بفرمایید
  • تصویر کاربر Shahin دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 659 مشاهده پرسش
    با سلام خسته نباشید این نوار مشکل خاصی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب تصویری ارسال نشده است
  • تصویر کاربر المیرا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه و بیشتر اوقات سمت چپم قفسه سینم تیر میکشه و میگیره نفسم هم همین طور مجبورم قفسه سینم فشار بدم تا ول کنه میشه لطفا راهنماییم کنید نیاز به نوار قلب دارم ؟
    1. تصویر کاربر المیرا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفا جواب بدین 🙏
    2. تصویر کاربر المیرا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خواهش میکنم جواب بدین؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله لطفاً یک نوار قلب بگیرید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر المیرا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام من ۱۵ سالمه بیشتر موقع ها قفسه سینه سمت چپم خیلی تیر میکشه و میگیره و نفسم کم میارم مجبورم قفسه سینم فشار بدم تا ول کنه میشه راهنماییم کنید؟ نیاز به نوار قلب دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم نظیر نوار قلب و اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر شهناز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 605 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشی من قبلا هم با شما مشاوره داشتم خداروشگر ضربان قلبم ۳۳ اومده تا۵۲ فشارم هم ۱۵ رو ۷ حالا مدتی است که دهانم خشک میشود تا سرمعده ام که زبانم به سقف دهانم می چسبه نمیدونم چرا ایا ازقلبم است ازمعده ام است یا عوارض داروها که میخورم ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از مایعات بیشتری استفاده بفرمایید
  • تصویر کاربر عرفان دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    باسلام پسرم۱۴سالشه ازبعداز ظهر میگه قلبم دردمیکنه هی تیر میکشه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی دقیق کافی نیست
  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 532 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشید خانمی 42 ساله هستم شبی یک عدد لوزارتان 50 ودیلتیازم 60 نصف صب وشب میخورم دیواره قلبم ضخیم شده...غذاهای تند مصرف میکنم آیا مضر برام...آقای دکتر همش ترس ازاین دارم ک مبادا ی وقت سکته قلبی یا مغزی بکنم دغدغه دارم وهمش پراز استرسم...سپاسگزارم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر مصرف غذاهای تند مانعی ندارد
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.