از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر بسیار سپاسگزارم ک ب سوالات ما پاسخ میدهید واین همه وقت صرف میکنید...پسر 15 ساله دارم فشارش مرتب رو 8 هست کلا پایینه آیا باید دارو استفاده کنه...سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که فشارخون با دستگاه سایز مناسب ایشان گرفته شده باشد و دقیق و درست باشد بله این میزان فشارخون پایین است. در صورتی که ایشان علامتی ندارند احتمال خطا در اندازه گیری وجود دارد
  • تصویر کاربر المیرا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 835 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من ۱۵ سالمه سمت چپم پشت قفسه سینم بیشتر روز ها تیر میکشه و میگیره نفسم میگیره و مجبورم قفسه سینم و فشار بدم تا تیر کشیدن و گرفتی آروم بشه لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر المیرا یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      باید نوار قلب بگیرم ؟
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد مشکل قلبی نیست ولی بهتر است برای اطمینان و گرفتن نوار قلب و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 776 مشاهده پرسش
    باسلام
    من دختری ۲۳ ساله ، ۱۶۵ سانتی متر قد و۵۳ کیلو وزن دارم و لاغر هستم ، ضربان قلبم در حال استراحت ۸۰ بار در دقیقه هست آیا زیاده یا طبیعیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب طبیعی است
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    حدود چند ماهی که فشار خون مینیمم بنده روی 9می باشد حتی اگر فشار خون12هم باشه مینیمم 9هست دلیلش چیه
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در ۹۰ الی ۹۵ درصد موارد پس از بررسی های لازم علتی برای فشارخون پیدا نمی شود
  • تصویر کاربر الناز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام من ۱۵ سالمه بیشتر موقع ها قفسه سینم تیر میکشه و میگیره و نفسم کم میارم مشکل از قلبمه؟؟
    1. تصویر کاربر الناز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفا جواب بدید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه با اطلاعات ارائه شده نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد توصیه می کنم که جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر الهه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام من دخترم و 16 سالمه حدود یکماه بیشتره ک تپش قلب دارم و کمی حالت تیر کشیدن در قلبم حس میکنم وشانه و گردنم هم درد دارن ب دکتر مراجعه کردم واز من سوالاتی پرسید ک ب او گفتم استرس زیادی در درس خواندن و نوشتن دارم به من قرص للوکساید داد 0و چون خاب اور بود مصرف نکردم دلیلش جی میتونه باشه لطف کنید بگید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد مسئله همان استرس است فعلاً از قرص پروپرانولول ۱۰ میلی گرم دو بار در روز استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر فهیمه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترلطفا ادرس یک دکتر خوب روماتولوژیست درسنندج به مامعرفی کنید چون من درشهرستان هستم سنندج برای من بهتر است خانم فهیمه محمودی هستم ممنون ومتشکرم ...
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه در سنندج پزشک روماتولوژیست نمی‌شناسم
  • تصویر کاربر سام یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    با سلام . من قرص ميوكارمت 23.75 يكي صبح يكي شب مي خورم . البته قبلا متوهگزال مي خوردم . متاسفانه شب ها خوب نمي خوابم و ضربانم بين 50 تا 60 است . لطفا قرص جايگزين معرفي نمائيد .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خدمت با این تعداد ضربان قلب نیازی به جایگزین کردن دارو نیست
  • تصویر کاربر سارا یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشیدخانمی 42 هستم شبی یک عدد لوزارتان 50 ودیلتیازم 60 نصف صب وشب میخورم بنده علاقه زیادی ب دمنوش دارم ودر طول روز 2 فنجون دمنوش میخورم آیا تداخل دارویی بوجود نمی آید با مصرف داروهای فشارخون ک مصرف میکنم...با سپاس فراوان از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر مشکلی ندارد
  • تصویر کاربر بهاره یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 646 مشاهده پرسش
    نوجوان ۱۵ ساله ای هستم که در جناغ سمت چپ سینه چند روزی است درد احساس می کنم حالت تهوع احساس سبکی سر و سرگیجه بی حالی و سردی دست و پا و ضعف دارم علت چیست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد علت نمی توان اظهار نظر کرد
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.