از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر بنیامین شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    باسلام پسرم تازه از خواب بیدار شد میگه قلبم درد میکنه من دیدم تپش داره بهش پر پرانول ۱۰ دادم بردم ش دکتر کفت چیزی نیست الا استرس دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از تجویز دارو بدون دستور پزشک خودداری بفرمایید
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    درود بر جناب دکتر یزدان خواه
    من سه ماه از قرص پرانول ۱۰ استفاده کردم اکنون تقریبا یک هفته ایی میشود که قرص رو قطع کردم ولی با ریزش مو شدید مواجح شدم جناب دکتر ایا این مشکل خود به خود برطرف میشود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که از عوارض ناشی از مصرف دارو باشد از بین خواهد رفت
  • تصویر کاربر حلیا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    آقای دکتر من بدنبال افسردگی بعد زایمان سه سال قرص پرانولول 20میل در روز مصرف میکردم دوماهی هست 10میل مصرف میکنم .اما باز هم شبها بعد شام تپش داشتم(الان مشکل افسردگی ندارم و خوبم)اما چهار روزه قرصم تمام شده و وقت نکردم برم بگیرم توی این چهار روز اصلا تپش نداشتم تعجب میکنم بعد سه سال که درگیر بودم با تپش تو این چهار روز اصلا خیلی کم بود. جایی خواندم قطع ناگهانی پرانول خطرناک است از طرفی بعد قطع دارو تپشم خوب شده به نظر شما ،ادامه بدم یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که طپش قلب ندارید نیازی به شروع مجدد نیست
    2. تصویر کاربر حلیا جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      آقای دکتر توی مدتی که پرانول مصرف میکردم فشار خونم همیشه ۹روی ۶بود به ندرت به ۱۰روی 5میرسید،ممکنه از عوارض پرانول بوده باشه؟سرگیجه هم داشتم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر حلیا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیلی سپاسگزارم از پاسخگویی شما، اگر دوباره دچار تپش قلب شدم قرصهارو شروع کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بله میتوانید در صورتی که افت فشارخون ایجاد نکند دارو را دوباره شروع بفرمایید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر چکامه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    باسلام و عرص ادب مدت یک سال که مرتب فشار مینیمم بالا میرود در صورتی که فشار ماکزیمم نرمال و اغلب ۱۲ ولی فشار پایینی اعلب اوقات 9 و ۱۰ میشه دکتر مراجعه کردم انژیپول ۴۷.۵ برام تجویز کرد میخورم فشارم میاد پایین و به ۱۰ و ۹ میرسه و فشار مینمم هم به ۷ و ۸ ولی سردرد شدید میگیرم و چند باری هم قند خونم گرفتم بالا رفته بود و دچار تکرر ادرار میشم آیا از عوارص قرص و نباید بخورم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب آنژیپول را با آملوپرس نصف قرص روزانه جایگزین بفرمایید
  • تصویر کاربر کیوان جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 783 مشاهده پرسش
    سلام‌اقای‌دکترخسته‌نباشی‌ببخشیدمن‌حدودپنج‌ماه‌هست‌که‌عمل‌بنتال‌شدم‌وقت‌عمل‌وزنم‌۸۵کیلوبودحالاشده‌۹۲وزنم‌رفته‌بالا‌ایااین‌موضوع‌خطرناک‌هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای جراحی و دریچه جراحی شده خیر
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1466 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر.وقت بخیر مردی ۴۰ ساله هستم مدتی بالغ بر هفت سال است که بعلت بیماری پرفشاری خون و سکته قلبی و استند گذاری انجام شده داروی فشار خون مصرف می کنم. قبلا که از کپتوپریل استفاده می کردم و الان نزدیک به چهارسال است که همزمان کانکور ۵ و لوزارتان ۲۵ مصرف می کنم که مصرف این دارو ها به شدت عملکرد جنسی را مختل کرده و اختلال نعوظ ایجاد کرده است. برای رفع اثر این داروها آیا راه حلی هست؟
    داروهای مصرفی:
    آ اس آ ۸۰ دیلی، روپینگستون ۴۰ BD، کانکور ۵ BD، لوزارتان ۲۵ BD، فنوفیبرات ۲۰۰ BD
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از تادالافیل استفاده بفرمایید
    2. تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سپاسگزارم از راهنمایی شما جناب دکتر. آیا تادالافیل با داروهای کنترل فشار خون و شرایط قلبی من تداخل یا ایجاد مشکل نمی کنه؟ بینهایت سپاسگذارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مونا جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    بنده خاستگاری دارم که جوابم مثبت بود اما متوجه شدم تو خانواده آقا پسر سکته قلبی ارثی است و از این بابت نگران شدم
    با مشاور صحبت کردم گفتن از دکتر قلب و عروق کمک بگیرم.میشه راهنماییم کنید لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بفرمایید که چه فردی در خانواده خواستگار شما در چه سنی کدام بیماری قلبی را داشته است؟
  • تصویر کاربر مسعود جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    درد قلب و قفسه سینه بعداز بالن استنت گذاری معمولا تا چه مدت ممکن است ادامه داشته باشد .من یکماه هست انجام دادم معمولا بعداز فعالیت قفسه سینه ام وقلبم وپشت شانه چپم کمی درد وکمی تیر میکشه .البته فشار ونبض و اکسیژن همه چی اکی هست . چکار کنم .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب معمولاً تا دو هفته این دردها قابل انتظار هستند و در صورت ادامه درد بعد از این مدت نیاز به بررسی و پیگیری دارند
  • تصویر کاربر حمزه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید دکترم ۴ سالشه تپش قلب بالا داره دست میزم به سینش قلبش تند تند میزنه ولی بازی میکن و پر انرژی است وهیچ مشکلی نداره فقط تپش قلب بالا داره چکار کنم مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک نوار قلب بگیرید
  • تصویر کاربر سارا جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت شما...بنده خانمی 42 ساله هستم اکو انجام دادم دیواره قلبم ی مقدار ضخیم شده فشارخون بالا وتپش قلب دارم درحال حاضر لوزارتان 50 شبی یک عدد و دیلتیازم 60 نصف صب و شب میخورم فشارخونم ک در طول روز چن بار میگیر 11 رو 7 میباشد یا 12 رو 6...کف پام بعضی مواقع سوزن سوزنی میشه...لطفا بفرمایید میشه لوزارتان با دوز پایینتر بخورم ؟سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.