از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر محمدی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 567 مشاهده پرسش
    با سلام من وقتی از پله بالا میروم ویا سربالایی راه میروم نفس کم میآورم سینه کتف چپ درد میگیرد آنژیوگرافی انجام دادم مشخص شد که ماسل بریج دارم دکتر به من قرص اسویکس وبیزوپرالول2/5 تجویز کرده که هر کدام یک عدد در روز مصرف میکنم ولی همواره نفس تنگی و درد سینه دارم بطوری که بعضی اوقات در شب از خواب بیدار میشوم و پس از چند دقیقه راه رفتن دوباره میخوابم و این مسئله من را اذیت میکند خواهشمند است بفرمائید ایا مصرف داروها را ادامه دهم ویا دستور دیگری دارید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که فقط ماسل بریج دارید و هیچ گونه تنگی وجود ندارد نیازی به مصرف اسویکس نیست. پنتوپرازول را به داروهای مصرفی اضافه کنید و با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی نیز مشورت بفرمایید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را نیز بفرستید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهر پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    چطور و از کجا می تونم داروی concor 5mg رو تهیه کنم در داروخانه ها موجود نیست ضمنا بجای 5mg میشه نصف 10mg رو مصرف کرد.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب میتوانید از سایر برندهای موجود در بازار استفاده بفرمایید. نصف کردن قرص مانعی ندارد
  • تصویر کاربر شبنم پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 544 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید پدرم ۶۸ سالشه سال ۹۶ تحت عمل ترمیم دریچه میترال در بیمارستان رجایی توسط دکتر قوی دل شد در حال حاضر به خاطر تنگی نفس و طپش تحت اکوی مجدد قرار گرفت اکوشو براتون میفرستم خیلی نگرانم مثل اینکه دوباره دریچه باز شده لطفا راهنمایی کنید چ کار باید کرو
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انجام اکو مری دارند
  • تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    روز پدر را بهتون تبریک می گم
    مادر من از حدود60 روز پیش یکدفعه بدنش بی حال شد و وقتی راه می رفت یا از پله بالا می رفت نفس تنگی داشت و توانایی راه رفتن و ... نداشت حدود 40 روز پیش آنژیو و نصب استنت داشت ولی بعد از عمل هم شرایطش عوض نشده و همچنان کمی راه می ره نفس تنگی می گیره و از پله ها بالا نمی تونه بیاد و در حمام نفسش می گیره
    مادرم چاق هست ، قند داره ، آرتریت روماتویید داره حدود 6 ماه پیش پیاده روی مداوم داشت و حداقل یک روز در میان 3 کیلوتر را پیاده روی می کرد

    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی ایشان را نیز بفرستید
    2. تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با سلام
      ممنون از زحمات شما
    3. تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با سلام
      ممنون از زحماتتون
    4. تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با سلام
      ممنون از زحماتتون
    5. تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با سلام
      ممنون از زحماتتون
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً فروزماید نصف قرص روزانه دو بار به داروهای ایشان اضافه کنید
    7. تصویر کاربر رسولی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام
      ممنون دکتر جان
      مشکلشون نفس تنگی هنگام راه رفتن بود و دستها و پاهاشون جون ندارند
      ممنون
    8. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بله فروزماید را اضافه کنید
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر الهام پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    سلام من بدنبال كوويد در آبان ٩٩دچار تاكيكاردي شدم و ايندرال١٠دكتر قلب روزي دوباربرام شروع كرد حالا از دي ماه روزي يك بار مي خوردم از اواخر دي تصميم گرفتم ايندرال رو روزي نصف بخورم و دو هفته اينكارو كردم ولي احساس لرزش در قفسه ي سينه دارم و درد قفسه ي سينه به صورت سوزشي و اين لرزش نا منظم قلب منو بيقرار ميكنه دوباره روزي ١٠تا ميخورم لطفا راهنماييم كنيد چه جوري اون مي تونم قطع كنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از پروپرانولول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار برای یک هفته و سپس ۵ میلی گرم روزانه دو بار و پس از دو هفته ۵ میلی گرم روزانه یک بار استفاده کنید و پس از دو هفته دارو را قطع کنید
  • تصویر کاربر مهری پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 648 مشاهده پرسش
    با سلام واحترام بیمار همسرم میباشد
    معمولا فشار خون مینی موم بالای۹ ولی شب گذشته ۱۲۹ بود وفشار سیستول هم۱۴۴ وناگهان احساس سر گیجه نمود وراضی نشد به دکتر برود اسپرین۳۲۵ رو جویدنی ونیترو گلیسیرین زیرزبانی مصرف کرد مینیموم ۱۰۹ ومکزیموم ۱۲و خورده شد وبهتر شد ایا اقدام درستی انجام دادیم تا دو روز بعد به متخصص مراجعه کنیم وایا فشار خون در این حد میتواند عوارض گذاشته باشد خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مصرف آسپرین در این مورد نه تنها کمک کننده نیست بلکه می‌تواند موجب مشکلاتی نیز شود فعلا از والزومیکس ۵٫۸۰ روزانه یک عدد استفاده کنند
  • تصویر کاربر مرتضی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 709 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    از مچ پا تا انگشتان پای چپ پدر من که ۵۵ سال سن دارند ورم کرده و رگ ها تیره شده است
    مواد مخدر سنتی و سیگار مصرف میکنه و دکتر نمیره هرچی میگیم
    داروی درمانی چیزی هستش واسش نگرانیم خیلی به حرف گوش نمیدن برای رفتن به دکتر با اینکه دردم دارن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر پای ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر کاپیتان پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب ، آقای دکتر من 60 سال دارم مربی ورزش هستم چند روز پیش در حین ورزش سمت چپ سینه ام درد شدیدی گرفت که مجبورشدم به بیمارستان بروم بعد از آزمایشات مختلف آقای دکتر قلبم فرمودند که مبتلا به slow flow هستم و قرص رزوواستاتین و آسپیرین و آملودیپین برایم تجویز نمود . بعد از 2 روز که مرخص شده ام هنوز سینه ام درد می کند . ضمنا در آنژیو گرافی مشخص شد که مشکل گرفتگی عروق ندارم . لطفا بفرمائید آیا این بیماری خوب شدنی هست یا نه ؟ دکترم فرمودند تا آخر عمر بایستی این قرص ها را بخورم . نظر شما چیست ؟ ممنون از شما . ضمنا تمامی آزمایشاتم اوکی بودند . و چیز خاصی مشاهده نشد . در صورت لزوم آزمایشاتم را بفرستم .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد با مصرف دارو تا حد زیادی مسئله رفع خواهد شد
  • تصویر کاربر جوادی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 700 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر
    مادرم به علت مشکل فشارخون به پزشک مراجعه کردند،بعداز انجام اکو تشخیصشون این بود که قلبشون ضخیم شده واین داروهارو براشون تجویز کردن،واسارتان/ املودیپین ۸۰/۵، بیزوپرولول۲/۵، نورتریپتیلین۱۰، کلردیازپوکساید۵
    تقریبا یک هفته فشارشون تنظیم بود ولی دو روزه مجدد فشارشون تا ۱۵ بالا میره و ضربان قلبشون تا۱۲۰ بالا میره، خواستم نظر شمارو بدونم و اینکه داروهارو باید تغییر بدیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً دوز بیزوپرولول را به ۲/۵ میلی گرم دو بار در روز افزایش دهید
    2. تصویر کاربر جوادی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر ،سوال دیگه ای داشتم، قرص والسارتان/ املودیپین برند اکتوور بهتر هست یا والزومیکس عبیدی؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      تفاوت چندانی ندارند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهرداد چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 563 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من لوزارتان مصرف میکنم و فشار مینیمم خونم روی 9 تا 9.5 هست ایا باید قرصم را عوض کنم چون زیاد تاثیر نداره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر دوز مصرفی لوزارتان را افزایش دهید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.