از دکتر بپرسید
مهدی جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
خانمی 31ساله ام بعداز زایمان سومم دچار افسردگی واضطراب شدید شدم و همینطور حملات پانیک از همون ابتدا مشکل تپش قلب داشتم و پرانولول10مصرف میکردم الان که سه سال میگذره از آنروزها حالم خوبه مشکل افسردگی و اضطراب ندارم خداروشکر فقط در طول روز یکبار ولی شبها مخصوصا بعد از خوردن شام دچار تپش قلب بصورت یک جا انداختن یک ضربان و گاهی ریزش قلب میشوم .ضمن اینکه قبلا در سال 91,93,95هم اکو شدم و گشادی دریچه تشخیص داده شده بود که این اکوها هم بعد از زایمان ها بود که درد قلب داشتم انجام دادم.لطفا بفرمایید مشکل من قلبی هست یا از معده است؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
مردی ۶۸ ساله هستم، از سال ۱۳۸۳ که دکتر هولترینک به دستم بست ،تشخیص داد که فشار خون دارم تا بحال شبی یک عدد آمیلودوپین ۵ و یک عد آنالاپریل ۵ و یک عدد آ.اس .آ ۸۰ می خورم و فشارم کنترل شده( سیستولیک ۱۲
و دیاستولیک ۸) بوده ولی اخیرا"فشار خون مذکور کاهش یافته بین ۷.۶ تا ۱۱.۵ می باشی آیا می توانم
، یکی از قرص های ضد فشار را حذف کنم یا همین طور ادامه دهم،
، آیا مصرف طولانی آسپرین مشکل ساز نمی شود؟
،آیا نیازی به تعویض دارو ها با توجه به مصرف طولانی مدت آن ها نیست؟
ممنون میشوم چنانچه اگر پاسخ آنها را مرحمت کنید
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)