از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر همتا جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    باسلام دخترم ۸سالشه وبه مدت ۱۱ماه قرص پرو پرانول ۱۰ صبح وشب مصرف میکنه دکتر مغزو اعصاب بعلت لرزش دست چپ و اضطراب داده الان خوبه، میخام دارو رو کمکم قطع کنم باید چیکار کنم وتا چه مدت دارو رو بدم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً دارو را به ۵ میلی گرم ( نصف قرص) روزانه دو بار کاهش داده داده و یک هفته بعد به ۵ میلی گرم کاهش دهید و یک هفته بعد دارو را قطع کنید
  • تصویر کاربر صادق جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    دکتراینجارفتن فکردن کردن ازسرماخوردگی گفته اکسیژن بدنشون پایین نفسم یکمی کم میارن ازقلب میشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ناشی از مشکلات ریوی و یا قلبی است. در صورت وجود تب و یا سایر علائم کرونا به این مسئله نیز باید فکر کرد
  • تصویر کاربر صادق جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام پدرم اقای نمکی ازمشهد قبلابراتون اکو ایناروفرستادم گفتیددریچه میترال خفیف درگیره الان سرگیجه وحالت تهوع دارند راه میرندسرگیجه دارندنمتونن راه برند میشه ازقلب باشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمالاً خیر
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 661 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام. خواهشمند است با بررسی اکوی اینجانب بفرماییدمشکلی دارم یا خیر و اگر مشکلی دارم درمان آن چیست با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی را نیز بفرستید
  • تصویر کاربر ابراهیم جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    بنده 47 سالمه گه گاهی فشارکوچک بالاست وفقط سردرد میگیرم علتش چیست . برای پیشگیری چه باید بکنم .مرسی از لطفتان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای یافتن علت احتمالی نیاز به انجام آزمایش های اولیه فشارخون دارید. لطفاً فشارخون خود را روزانه قبل از صبحانه و قبل از شام هر دو بار با مثانه خالی اندازه گیری بفرمایید
  • تصویر کاربر آلا جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    وقتتون بخیر
    دکتر من مبتلا به اپیلپسی هستم و متاسفانه هیچ جوری حمله های من کنترل نشدن فقط کمتر شدن با دارو
    و بسیار به استرس و اضطراب حساس هست و حتی استرس های ساده روزمره باعث حمله میشن
    مشکلی که وجود داره اینه که من به دلیل درد سینه و تپش قلب و تنگی نفس به متخصص مراجعه کردم تو همون معاینه اولیه نامنظمی ضربان قلبم کاملا مشخص بود و با توجه به علائمی که داشتم نوار و اکو گفتن لازمه که انجام بشه
    همون جلسه از من خواستن نوار بگیرن خیلی مضطرب شده بودم و اصلا دست خودم نبود و تشنج کردم دیگه اکو هم نتونستیم انجام بدیم
    با توجه به اینکه از نظر قلبی نیاز به رسیدگی فوری وحود داره آیا امکانش هست من با مصرف دارو یا تحت بیهوشی این تست ها رو انجام بدم؟
    چون خود علائم قلبی هم برای من ایحاد استرس می کنن
    ممنونم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای هیچ یک از موارد فوق علیرغم توضیحات شما بیهوشی را توصیه نمی کنم ولی می توانید از داروهای آرامبخش قبل از موارد فوق استفاده بفرمایید
  • تصویر کاربر حسینی جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 593 مشاهده پرسش
    سلام مادرمن ۴روز قبل آنژیوگرافی از طریق کشاله شده گرفتگی زیر ۵۰درصد بود بالون نزدن از دو روز پس از انژیوگرافی دچادر درد زیاد در کمرشده ایا این دردکمربخاطرانژیوگرافی است وچکار باید کرد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درد کمر در آنژیوگرافی از طریق کشاله ران غیر معمول است لطفاً با پزشک محترم معالج ایشان مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر پرستو جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من ۱۸ سالم هست تقریبا ۴ روز هست که حس می کنم رگ دست چپم تیر میکشه واین تیر را در قسمت ساق پاو گردن وفک وپشتموکشاله ران هم حس می کنم ودر هر قسمت ۱۰ ثانیه بیشتر طول نمیکشه اما بیشتر درقسمت وسط دست چپ ونبضم تیر میکشه بیشتر اوقات هم استرس دارم واین درد ها باعث میشه استرسم بیشتر بشه نوار قلب هم دادم ومشکل نداشته ،کمر درد هم دارم وگاهی اوقات هم گردن دارد م زمانی که دستم تیر میکشه کف دست وپاهام خیلی عرق میکنه وسوزن سوزن میشه
    آیا درد من درد قلبی هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر سمانه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    ایا باید دارو مصرف کند یا انژیو کند خیلی پاش درد داره روی پا
    مریض ۴۳ ساله دیابتی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انژیوگرافی اورژانس و در صورت لزوم خارج کردن لخته ها دارند دارند
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام روزبخیر۳۸ ساله میباشم و مدتی است که دچار درد در در قفسه سینه هستم که تا گردن ادامه دارد و در سرما درد بدی میگیرد ممکن است مشکل مربوط به رگهای قلب باشد؟آیا LDL=۱۷۰ بالا است؟؟سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله امکان دارد که از مشکلات قلبی و یا ریوی باشد. میزان ال دی ال اشاره شده بالا است
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.