از دکتر بپرسید
مسعود شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
مادر بنده با 67 سال سن ده پونزده ساله قرص مصرف میکنه برای فشار خون . در حال حاضر صبح ها یکی لوزار 25 وکاردیول 6.25 و نصف قرص هیدروکلروتیازید و شب ها یکی لوزار 25 و کاردیول 6.25 الان مدتیه به خاطر فشارهای روحی و عصبی شب ها فشارش بالا میره 15 و نیم روی 9 و نیم و 10 در این حد و حدود . البته درگیر کرونا شدید هم شدن و یک هفته ای بستری بودن
مدت زیادی هم هست که قرصاش همیناست دوسه ساله عوض نکرده . البته بیست روز پیش چکاپ قلب شد و مشکلی نداشت
حالا شما چه توصیه ای دارین ؟ ممنون ازتون
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
محمدی هستم ازخوزستان
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
بنده ٣٤ سالمه حدوداً ٨ ماهه كه توي خونه ام و بيرون نميرم، حدوداً ٤ ماه پيش با فشار خون و اضطراب و تپش قلب و استرس زياد به دكتر مراجعه كردم كه با آزمايشات گفتن هم كمبود ويتامين دي دارم هم غلظت خون، هم حجامت و هم قرص ويتامين دي دادن، قرص پروپرانول ١٠ هم دادن كه روزي يك عدد مصرف كنم براي تپش قلب و كمي فشار خون، تقريباً ٣ ماه و نيمه هر روز مصرف كردم، الان دو هفته س كه يك روز در ميون مصرف ميكنم، چه موقع ميتونم كلاً قطع كنم و دچار عوارض نشم؟
با تشكر از راهنماييتون
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)