از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام
    عرض ادب و احترام جناب دکتر دیروز محبت فرمودید پرسش بنده ۵۹۱۹ هستم دادید چون در حال رژیم هستم
    اب زیاد در روز مصرف میکنم نزدیک به ۱۲ لیوان در روز ایا اب زیاد باعث بالا رفتن فشار خون میشه یا خیر
    ضمنا شما صلاح میدانید هنوز داروی مصرف نکردم تا الان
    با مصرف گریب فروت و سیر و قهوه سبز کنترل کردم بالاتر نره ایا احتیاج به مصرف دارو دارم اگه دارم چه داروی و چه جوری مصرف کنم متشکرم از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مصرف آب موجب بالا رفتن فشار خون نمی شود توصیه می‌کنم که ضمن رعایت رژیم غذایی کم نمک و سرشار از سبزیجات و لبنیات کم چرب و ورزش و کاهش وزن ( در صورتی که اضافه وزن دارید) یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته نیز انجام دهید. در صورتی که علاقه مند به استفاده از درمان های خانگی و گیاهی از آب لبو استفاده بفرمایید
  • تصویر کاربر مهتاب دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    آقای دکتر سکته قلبی و آنژیو بعد از اون چقدر می‌تونه روی طول عمر و کیفیت زندگی موثر باشه؟ بیماری که سکته قلبی و آنژیو بعد از اون داشتن آقایی هستند که در سن ۴۳ سالگی این مشکل براشون پیش اومده. چنین بیماری می تونن ازدواج کنن؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما تابع شدت آسیب به عضله قلب و میزان کاهش عملکرد سیستولی بطن چپ و میزان حجم خون در پایان دیاستول است. در مورد ازدواج طبیعتاً یکی از ملاک ها بیماری است و عوامل و ملاک های مهمتری نیز وجود دارند
  • تصویر کاربر یزدان دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر عزیز من تقریبا ۲۰روز پیش به علت تپش قلب بسیار شدید به درمانگاه محل رفتم ودکتر عمومی با گرفتن نوار قلب من رو به بیمارستان کرمانشاه اعزام کردن اونجا هم با گرفتن آزمایشات واکو ونوارقلب دکتر قلب بمن گفتن شما مادرزاد یه رگ اضافی داخل قلبتون دارید که باید بسوزونید وتوبیمارستان کرمانشاه این دستگاهای پیشرفته رونداریم که من با نامه دکتر مراجعه کردم به بیمارستان قلب تهران وبه من نوبت آنژیوگرافی دادن ودکتر معالج من هم دکتر للی واشقانی فراهانی بودن که نوبت آنژیودادن الان تقریبا ده روزهست آنژیو شدم وهمچنان ازجایی که آنژیوشدم قسمت ران پام کبود شده ودرد دارد وقفس سینه ام سنگین وحالت کوفتگی داره وموقع ترخیص ازبیمارستان به من نوبت دادن تاسه ماه دیگه میخواستم ببینم این کبودی ودرد توقفسه سینه من طبیعی هست چون من شهرستان هستم دسترسی هم به دکتر معالجم ندارم وبه من بابت این سه ماه قرص آس آ۸۰روزی یکی تجویز کردن میخواستم ببینم باید چیکارکنم باتشکراز شما دکتر یزدان خواه عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که در محل آنژیوگرافی یا ابلیشن فقط کبودی بدون درد دیده می‌شود مسئله مهمی نیست و بلا گذشت یکی دو هفته از بین خواهد رفت و درد سینه نیز همین طور است. در صورت ادامه درد سینه لطفاً به پزشک محترم معالج خود مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 534 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید
    خانمی هستم ۴۱ ساله که یک ماه پیش چکاب دادم وبه لحاظ چربی وقند وتیرویید مشکلی ندارم وهروزهم حدود۴۵ دقیقه پیاده روی می کنم ولی حدود ۱۰ روزهست که بعدازپیاده روی کمی قفسه سینه ام قسمت بالا ووسط درد میگیره وموقع بالارفتن ازپله دچارتنگی نفس میشم وقسمت چپ تابازو ی چپم درد میگیره .البته بسیار زیاد آدم مضطربی هستم ومعمولا موقع اضطراب تپش قلب میگیرم.بنظرتون مشکل قلبی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال گرفتگی عروق قلبی مطرح است لطفاً در اسرع وقت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق جهت بررسی های لازم مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر مجید دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 647 مشاهده پرسش
    سلا م آقای دکتر وجود توده سفت در محل انژیو گرافی به چه علت است
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به علت تجمع خون و یا ارتباط بین حفره داخل رگ با فضای خارج رگ
  • تصویر کاربر کاوه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    دکتر با عرض پوزش.چند بار مزاحمتون شدم وبسیار شرمندتونم.شما آیا بیمارستان شهید رجائی هم‌ویزیت‌میفرمائید؟چون از‌گرگان من‌میام ظاهرا باید نامه‌بستری داشته باشم.اگر خاطرتان‌باشه حدود یکماه پیش ابلیشن‌انجام داده بودم واستنت یکی‌از رگای فرعی.منتها مشکل تنفس من‌روز بروز بدتر میشه.ماهیچه قلبم‌هم‌۳۵%ظاهرا کار میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر کاوه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    دکتر با هرض پوزش.چند بار مزاحمتون شدم وبسیار شرمندتونم.شما آیا بیمارستان شهید رجائی هم‌ویزیت‌میفرمائید؟چون از‌گرگان من‌میام ظاهرا باید نامه‌بستری داشته باشم.اگر خاطرتان‌باشه حدود یکماه پیش ابلیشن‌انجام داده بودم واستنت یکی‌از رگای فرعی.منتها مشکل تنفس من‌روز بروز بدتر میشه.ماهیچه قلبم‌هم‌۳۵%ظاهرا کار میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
    2. تصویر کاربر کاوه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام‌دکتر.برای‌من‌پیامک‌امد که جواب ارسال فرمودید ولی هیچ‌ فرموده ای از طرف حضرتعالی درج نشده .ممنون میشم مجددا بفرمائید
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر در بیمارستان شهید رجایی هیچ فعالیتی ندارم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر احمد دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتروقتتون بخیر،پدرم62سالشونه فشارخون،قندخون وچربی خون دارن،6سال پیش هم آنژیوگرافی کردن،بعضی وقتهاقلبشون دردمیکنه وباچندتانیتروگلیسرین زیرزبانی خوب میشن،یه مدته که دست راستشونم دردمیکنه،واینکه بیشتروقتهاشکمشون ورم داره وخودشون میگن که فشارشون بالاست!کاپتوپریل میذارن زیرزبانشون ومعمولا خوب میشن،الان نگران این هستیم که مشکل جدی نباشه،متاسفانه روزی چندنخ سیگارهم میکشن،لازم هست به دکترمراجعه کنیم یااینکه بیایم خدمت خودتون؟ممنون ازاینکه وقت میذاریدبرای مردم خداخیرتون بده.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله حتماً لازم است که جهت بررسی از نظر گرفتگی عروق قلبی ویزیت شوند. طبیعتاً همراه داشتن مستندات بررسی های قبلی از جمله گزارش نتیجه و یا سی دی آن بسیار کمک کننده خواهد بود
  • تصویر کاربر خلیفه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 574 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید مادر بزرگ من 4ماه پیش عمل قلب باز انجام داده 4روز پیش هم آنژیوگرافی از مغز انجام داده 2روز بعد از آنژیو تا الان دچار سرگیجه شده ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً علت و نتیجه آنژیوگرافی مغز را بفرمایید و همچنین توضیح دهید که آیا با حرکات سر چ، سرگیجه تغییر می‌کند یا خیر
    2. تصویر کاربر خلیفه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      علت گرفتگی رگ گردن بوده. بله مادربزرگم میگن مخصوصا زمانی که قصد خوابیدن دارن سر گیجه بدتر میشه به شکلی که حس میکنن اطراف خونه به دور سرشون میخرچه
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      در این صورت ضمن مصرف بتاهیستین با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی و یا نورولوژیست مشورت بفرمایید
    4. تصویر کاربر خلیفه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      از توجه و لطفتون متشکرم
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      خواهش میکنم امیدوارم که توانسته باشم کمکی کرده باشم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مسعود یکشنبه ۲۸ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    کنکور ۲،۵ و لیپوفیکس ۲۰ و آسپرین ۸۰
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۸ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را بطور کامل بپرسید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.