از دکتر بپرسید
علی جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
بنده یکهفته از انجام آنژیوگرافیام میکذرد ولی علاوه بر گبودی محل که البته درحال کم شدن یک توده دردناک در محل بسیار اذیتم میکند چکار کنم ماساژ کیسه آبگرم یا مراجعه به پزشک ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
من حدودا در سن ۱۳سالگی بدلیل دولتی بودن قلب و تنگی آئورت عمل کوارکتاسیون قلب انجام دادم. بعداز یکسال دیگه دارویی مصرف نکردم تا الان که ۳۸ساله هستم، در حال حاضر با توجه به اینکه فشارخونم همیشه بالا هست ولی شکرخدا هیچ مشکلی نداشته و ندارم ولی برای اطمینان بیشتر چکاپ کامل انجام دادم و دکتر تشخیص دادند که دوباره رگ آئورت تنگی دارد و پیشنهاد استنتگذاری یا عمل کردند، خواستم از خدمتتون بپرسم آیا امکانش هست با گذاشتن استنت یا بالن اینکار انجام بشه و دیگه نیازی بهعمل نباشه؟
[قبلاًازمحبتشماسپاسگزارم]
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
۷ ماه پیش مادرم عمل باز قلب انجام داد سه رگ قلبش گرفته بود بعلاوه دریچه میترال هم ترمیم شده ،مدتی است کم و بیش احساس درد خفیف در ناحیه سینه داره ،دکتر رفتیم ،اکو گرفتن و گفتن مشکلی نداره و طول می کشه تا خوب شه ،میخواستم ببینم طبیعیه؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
ایل نیاز به دارو دارم یا با ورزش خوب میشود
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش)