از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد قفسه سینه - پرسش 1767
بهجت دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 546 درد قفسه سینه
سلام حدود یک ماه است که وقتی از جا بلند میشم یا دولا میشم یا میخوام چیزی بلند کنم قسه سینم درد میگیره رفتم دکتر قلب نوار قلبی دادخوب بود تست ورش دادم گفت زیاد خوب نیست گفت باید سی تی انژیو بدی حالا موندم چیکار کنم نظر شما چیه
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
نتیجه نوار قلبی و دیگر آزمایش های پزشکی را برای من ارسال کنید.