از دکتر بپرسید

درد قفسه سینه - پرسش 1767

  • تصویر کاربر بهجت دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 547 درد قفسه سینه
    سلام حدود یک ماه است که وقتی از جا بلند میشم یا دولا میشم یا میخوام چیزی بلند کنم قسه سینم درد میگیره رفتم دکتر قلب نوار قلبی دادخوب بود تست ورش دادم گفت زیاد خوب نیست گفت باید سی تی انژیو بدی حالا موندم چیکار کنم نظر شما چیه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      نتیجه نوار قلبی و دیگر آزمایش های پزشکی را برای من ارسال کنید.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.