از دکتر بپرسید
گرفتگی عروق و سندرومبرگر - پرسش 6049
عرفان سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 496 گرفتگی عروق پا
ازمایش سونوگرافی من ۱۰ درصد گرفتی عروق نشون داده و زخم روی ساق پام خوب نمیشه اول اینکه اگه سخدروم برگر باشه زخم باید خودش ایجاد بشه ولی پای من تو تصادف رخم شد ولی خوب نمیشه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب این میزان تنگی ایجاد زخم نمی کند و محل زخم نیز محل شایع زخم ایجاد شده توسط سندروم برگر نیست لطفاً در صورتیکه از زمان بروز حادثه تا کنون زمان غیر معمولی برای بهبود زخمی سپری شده است با جراح محترم معالج خود مشورت بفرمایید