از دکتر بپرسید
درباره فشارخون - پرسش 9442
محمد چهارشنبه ۷ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 507 فشار خون
سلام وخداقوت.همسرم ۴۰سالشه وپنج ماه قبل کروناگرفتن و۳۰درصدریه درگیرشد وخداراشکرخوب شدن وهیچ مشکلی غیراز افت فشارخون که معمولا فشاربالایی۹وفشارپایینی ۵میباشدخواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۷ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که علامتی ندارند نیاز به اقدام خاصی نیست