از دکتر بپرسید

لكه هاي قرمز روي دست بعد از آنژيوگرافي - پرسش 34

  • تصویر کاربر افشين یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1243 آنژیوگرافی
    سلام جناب دكتر يزدان خواه
    مادرم ٦٢ سال دارن و حدود پنج روز پيش آنژيوگرافي شدن بدليل انسداد يكي از رگ ها امروز لكه هاي قرمز رنگ زير پوست دستشون مشاهده كرده و ميخواستم بدونم مشكلي نداره و يا اينكه علت خاصي داره كه بايد درمان بشود يا خير
    با تشكر از حضرتعالي
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام و عرض ادب
      معمولا این لکه ها بعلت ماده حاجبی است که حین آنژیوگرافی مصرف میشه و جای نگرانی نداره و خودبخود خوب شونده است.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.