از دکتر بپرسید
لكه هاي قرمز روي دست بعد از آنژيوگرافي - پرسش 34
افشين یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1243 آنژیوگرافی
سلام جناب دكتر يزدان خواه
مادرم ٦٢ سال دارن و حدود پنج روز پيش آنژيوگرافي شدن بدليل انسداد يكي از رگ ها امروز لكه هاي قرمز رنگ زير پوست دستشون مشاهده كرده و ميخواستم بدونم مشكلي نداره و يا اينكه علت خاصي داره كه بايد درمان بشود يا خير
با تشكر از حضرتعالي
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش) سلام و عرض ادب
معمولا این لکه ها بعلت ماده حاجبی است که حین آنژیوگرافی مصرف میشه و جای نگرانی نداره و خودبخود خوب شونده است.