از دکتر بپرسید
فشارریه - پرسش 8143
ازاده جمعه ۱۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 407 سایر بیماری های قلب
آقای دکتر برای کسی که بیماری فشارریه وسوراخ قلب دارد وفشار یه ۱۲۰هست گاهی اکسیژن خون می افتد
چی کار کنم که اکسیژن خونم بالاتر بره
ممنون وآیا اینکه درمان جدید برای این بیماری به وجود نیامده؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۸ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب متاسفانه برای این منظور فعلا درمان ویژه ای وجود ندارد و کنترل آزمایش خون دوره ای برای اجتناب از افزایش زیاد غلظت خون و در صورت نیاز فصد خون توصیه می شود